1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

Joseetje spannend :pray:

maar als je sm erbij is heb je niet veel last? misschien iets onderbewust? (wat mogelijk is hoor dat je onderbewust niet wil dat zij erbij is ofzo (ik noem maar wat) en dat je lichaam daar op reageert door geen weeen te hebben :wink:)

Sorry kon het niet laten :mrgreen:

:inlove:

Francis, :inlove: wat een lekker ding!

Jaaaaaaaaaa, Joseetje is bevallen van een dochter!!

Staat bij borstvoeding in haar topic!

Meid, gefeliciteerd met je dochtertje! Ben heel benieuwd hoe ze heet.

Geniet! :-*

Joseetje Gefeliciteerd :dance:

ik vind eigenlijk wel geinig dat ik het juiste geslacht heb geraden tijdje terug en dat zonder pb 8) :mrgreen:

joepieeeeeeeeeeeeeeeee!!! Joseetje gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!

fotooooooooooooooooooooooooooooooooos!!

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

:inlove: :inlove: :inlove:

enne…

ik wil ooooooooooooooooooooooooooooooook!!! :mrgreen: :shifty:

Jaaaaa Joseetje!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!!! :dance: :dance: :dance:

Ik lees wel mee hoor meiden, maar even geen puf om mee te schrijven. Hier gaat het op zich goed, ben nog steeds erg moe. Perrin groeit als kool en is echt een superlieve baby :inlove: . Hij lacht ook naar iedereen, bekend of onbekend! Dat is ook erg lief om te zien :mrgreen:

Oh ja, Angel, wat een geweldige 1-april grap! Ik was van plan om te roepen dat ik een nieuwe auto heb gekocht (en dan natuurlijk eentje die hij vreselijk vindt! maar dat is er helaas niet meer van gekomen). We zijn samen op autojacht, dus had wel gekund, maar ik denk niet dat hij het op prijs had gesteld :think: :wink:

Francis: haha daar heb je zeker lang over na moeten denken :wink:

Joseetje: van harte gefeliciteerd met je dochter :dance:

(ik had wel pb gehad :lol: )

Amy: haha jij moet nog ff wachten hoor :wink: :mrgreen:

Hier is het erg rustig vandaag, Luca is voor het eerst naar een kdv.

Ik ben heel benieuwd hoe hij het daar heeft.

uitslag bloedonderzoek is geen bijzonderheden :dance: :dance:

LadyC: Darius vond hem minder geweldig :lol: :lol:

Monique: spannend zo’n eerste dag kdv

Angel: fijn dat uit het bloed onderzoek niks bijzonders kwam :dance:

Hoe gaat het nu verder?

het gaat ik ben veel moe de laatste tijd :lol:

spannend angel, morgen ook nog eens je nod!!! :pray:

Angel, fijn dat er geen bijzonderheden waren!

Bigsby, hoe ging het met Luca op het kdv? En met jou? Zal wel gek zijn om zonder je mannetje thuis te zitten?

even kort, verdere verhaal volgt morgen.

maar onze prachtige dochter heet

Mirthe Dieuwke Rosaline

en ze is prachtig :inlove:

leuke naam!!!

mirthe :inlove: :inlove: :inlove:

Om 4 uur ben ik toch maar naar de kdv gegaan maar Luca lag nog te slapen, dus heb ik 15 minuten daar gezeten thee drinken. Toen vroeg ik of hij goed gegeten had en zei ze: ja hoor hij heeft beide flesjes leeggedronken, dus vroeg ik hoeveel ze uit de vriezer hadden gehaald. Toen keken ze me aan en zeiden ze dat ze alleen die 2 flessen hadden gegeven omdat dat op papier stond wat een ander vrouwtje vanmorgen had opgeschreven. Dus zei ik dat dat 220 cc was en bedoeld dat ze nog 2x 220 cc uit de vriezer zouden halen voor vanmiddag omdat dat alleen zijn ochtend voeding was.

Dus hebben ze hem over de hele dag maar 220 cc gegeven :shock: :evil: ze kunnen zelf toch wel bedenken dat een kind niet zo weinig eet?

Mooie naam Joseetje :thumbup:

Noemi: het was idd wel erg stil in huis, en ik miste hem echt :cry:

morgen gaat hij weer.

Joseetje leuke naam

Monique: jeetje weinig gegeten idd :hug: hopelijk gaat het morgen beter

zo Luna heeft het echt heel erg naar haar zin met de buur kinderen :mrgreen:

als ze maar even kans ziet naar buiten te gaan rent ze naar buiten om te kijken of de buren thuis zijn en als ze thuis zijn heb ik hier gelijk 3 kinderen over de vloer van de buren :mrgreen:

ach het is wel gezellig zo

beter zo dan hoe het was met de vorige buren :wink: