@Angel & Luna wrote:
het nieuwe lijstje
lekker compact
Mooi lijstje Angel!
Klein puntje: R.unar is geboren op 12 juli. 7 juli was de uitgerekende datum ;).
Mooie echofoto’s zeg!
Ik kreeg geen updates meer en kon een tijd niet op de pc, maar ik probeer af en toe weer wat van me te laten horen.
Bigsby, beetje erg laat, maar alsnog gefeliciteerd met de geboorte van Dion! :inlove:
Karin, gefeliciteerd met je zwangerschap! :thumbup:
Met ons gaat het goed. P.errin gaat binnenkort alweer naar de basisschool. Wat wordt hij al groot zeg ;). Verder is T.obian alweer een half jaar en echt een zonnetje in huis. R.unar is een echte dondersteen
kleine was dit keer iets minder foto geniek liet vooral zijkant en achterkant zien maar ook mooi :inlove:
diego
13 oktober 2011 om 18:25
Angel, speciaal hoor al die 3D echo’s, ziet er echt mooi uit.
Ik zou nu zelf om de zoveel weken bij een echobureau ook 3D’s laten maken.
wow, echt mooi weer Angel! :inlove:
en precies wat Noémi zegt!
:dance: :dance: Gefeliciteerd Amy :dance: :dance:
thanks Angel! :inlove:
19 juni is dé datum :inlove: nou ja, wat ik zelf berekend heb :mrgreen:
Wow hoop zwangere allemaal gefeliciteerd!!! (Hersenen willen niet veel onthouden)
Noemi iig super gefeliciteerd
Luna en ejb waren al langer zwanger of sinds kort? Ook gefeliciteerd iig
ja he! ging topictitel aanpassen, en bedacht me er steeds meer
luna is in februari uitgerekend en ejb in december
wel leuk jij en noemi in dezelfde maand uitgerekend
morgen ben ik alweer 12 weken gaat dat toch hard :shock:
vooral als ik mij bedenk dat wij het eigenlijk “direct” wisten dat we weleens zwanger konden zijn :lol: (dus met de eisprong al)
tappie
16 oktober 2011 om 09:45
Lieve Amy en noemi gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Jeetje wat voel ik me kl*te ik geef minstens 3x per dag over voel me slap duizelig moe pffff dinsdag weer vlokkentest en dan woensdag weer naar de gyn
wow ben even weg en het regent hier zwangeren
GEFELICITEERD MEIDEN
zo ik ben lekker een midweekje op vakantie geweest veel last gehad al van bekkeninstabiliteit helaas :thumbdown:
@Angel & Luna wrote:
zo ik ben lekker een midweekje op vakantie geweest veel last gehad al van bekkeninstabiliteit helaas :thumbdown:
lekker zeg, midweekje weg! :dance: waar zijn jullie heengeweest? wel weer jammer van de bi :hug:
@Loessie wrote:
wow ben even weg en het regent hier zwangeren
GEFELICITEERD MEIDEN
heleboel meiden waren al zwanger hoor
Alleen Noémi en ik zijn er het laatst bijgekomen :inlove:
@Amy82 wrote:
@Angel & Luna wrote:zo ik ben lekker een midweekje op vakantie geweest veel last gehad al van bekkeninstabiliteit helaas :thumbdown:
lekker zeg, midweekje weg! :dance: waar zijn jullie heengeweest? wel weer jammer van de bi :hug:
wij zijn naar centerparcs limburgse peel geweest waren we vroeger al eens heen geweest toen het nog loohorst heette
was opzich wel leuk alleen super simpel park
ja komt steeds vroeger die bi :thumbdown:
vandaag weeer echo gehad alles was weer goed