1e ivf behandeling wordt waarschijnlijk afgebroken.......

Vandaag 2e echo gehad…

En er zitten te veel eitjes nu +25

Waarvan de groottse nu 16mm is .

en raar maar waar ze groeien allemaal mee.

De arts is bang voor overstimulatie…

Meenn dat heb ik weer hoor.!!!

moet zondag weer terug en als de rest ook weer gegroeit is dan wordt de behandeling afgebroken.

meiden dit had ik echt niet verwacht stilgestaan dat dat ook kan gebeuren.!!



We moeten ook het positive eruit halen…

Ze groeien nu teminste wel waar ik anders toch problemen mee had.

Ik baal wel enorm …



moet vanaf vanavond ook de dosis verlagen,

We zullen het zondag wel afwachten.!



een verdrietige beertje.

OOh wat balen meid, ik weet nog niet precies hoe het werkt maar kunnen ze niet een aantal eitjes weghalen en die bevruchten??



Veel sterkte

Hee Beertje



Veel sterkte, ik hoop zo voor jou dat het gaat lukken want dat heb je wel verdiend!!!



Groet Tans

Beertje hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

Hoi Beertje,



heb zelf de eerste behandeling ook teveel eitjes gehad…32+ ongeveer. Gaan ze bij jou ook nog bloedprikken? Want dat alles meegroeit staat neit gelijk aan allemaal eitjes. FOllikels kunnen ook groeien zonder dat er een eitje inzit en alleen een oestradiol meting uit je bloed geeft de zekerheid dat er ook werkelijk sprake is van overstimulatie.

Hoe is het vandaag gegaan? Ik duim iig mee dat het geen overstimulatie is en dat het toch een punctie mag worden!



P.S. voor de dames die al gereageerd hebben een stukje uitleg. Bij overstimulatie wordt er geen punctie gedaan want een terugplaatsing volgt ook niet. Wanneer je nl van de terugplaatsing zwanger wordt verergert dat de overstimulatie en dan zou je dus in het ziekenhuis belanden met uitdrogingsverschijnselen, trombose en meer vervelende zaken. Omdat een cryo maar heel zelden ontstaat (embryo die kwalitatief goed genoeg is om in te vriezen) en de kans van slagen daarmee maar de helft is van een ‘normale’ behandeling kun je beter afbreken en daarmee een behandeling uitsparen. Veel verzekeringen zien nl een afgebroken behandeling niet als behandeling en in mijn geval heeft het ziekenhuis geregeld dat de behandeling op ‘hun’ kosten gebeurde omdat zij deels ‘schuld’ hadden aan het overstimuleren. Enige voordeel van de situatie is idd dat eruit duidelijk wordt dat het stimuleren geen problemen oplevert…schrale troost.

rhi; Bedankt voor jou utleg.!



En dan nu na de echo…



Er komt een punctie.!

En wel op woensdagmorgn.!

Yippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



uitslag van het bloedwaarde,s waren goed.!

Er zaten wel veel eicellen en worden ook allemaal aangeprikt zei de gyn.

Menn wat kan het toch raar lopen zeg.!



Kuss beertje

Gelukkig beertje!!!

Heel veel succes :thumbup: :-*

Gelukkig maar! Succes! :-*

Hoi Beertje



Wat fijn dat ze toch een punctie doen… tja gyn zijn zo veranderlijk als het weer soms dan zeggen ze dit en heb je meteen weer een telleurstelling te verwerken en dat praten ze er blijkbaar nog over met elkaar en kan het ineens weer wel… punctie valt mee hoor ik heb er ook eentje gehad bij mij was het dan wel 1 eitje maar goed . Hoeveel moeten er bij jou weg gehaald worden ?



gr marientje

succes met de punctie