1e flesje

Op mijn nachtelijke denk momenten vraag ik me de meest gekke dingen af!



Als je borstvoeding geeft, dan moet je beeb binnen het uur na de bavelling aanleggen. Maar hoe zit dat met flesvoeding? Wanneer krijgt beeb het 1e flesje na de bevalling???



Bedankt!

Marit kreeg binnen 30 min haar 1e flesje al…

:think: bij Laurens duurde het een uurtje ongeveer voordat hij zn eerste ieniminie flesje kreeg, 20 cc :inlove: . Als ik dan zie dat ie nu zonder moeite 210 cc wegklokt :lol: .

hoii



in het ziekenhuis bij ons hanteren ze bij fles voeding binnen 3 uur

lindsay kreeg haar flese na ongeveer een uurtje of 2

Joost kreeg zijn eerste flesje nadat 2 keer was geprobeerd aan te leggen bij mij wat niet lukt. Daarna gesprekje gehad met zuster omdat ik niet wilde dat hij langer honger had, toen heeft hij zijn eerste flesje gehad, na ong 2 uur ofzo…

Cleo kreeg een flesje na 30 minuten, 30 cc en ging binnen 3 minuten op :inlove:

Finn kreeg 'm na een half uur al en die ging gelijk op (10 cc)

Toen ik na het hechten uit de operatiekamer kwam (spoedkeizersnede) had onze kleine meid haar eerste flesje van 15cc al naar binnen geslurpt (aan papa de eer dus :stuck_out_tongue: ).

Ook Finn krijgt vanaf de geboorte flesvoeding. In het ziekenhuis kregen we na een uurtje een miniflesje maar dat hoefde hij niet (vond ik ook niet zo erg, want daar hadden ze Nutrilon en thuis hadden we Friso).



Uiteindelijk heeft hij pas thuis 10 cc gedronken toen de kraamhulp er was. Hij is om 09.30 uur geboren en volgens mij pas in de middag (rond half twee waren we thuis) dan zijn eerste flesje gehad.



Groetjes Hilda

Olivia is met een spoedkeizersnee geboren en ze kreeg pas 4 tot 5 uur daarna geloof ik wat te drinken. Eerst probeerde ze haar aan te leggen. Toen dat niet lukte, kreeg ze wat friso h.a. met behulp van een bekertje.

Jesse kreeg ongeveer een uur na de keizersnee zijn eerste flesje 15cc :inlove:

in principe is het niet erg als ze de eerste 24 uur n og niet drinken. Dat je in het eerste uur moet aanleggen bij bv heeft meer te maken met het op gang brengen van de voeding. Daan heeft in de eerste 24 uur nauwelijks gedronken(telkens maar een klein beetje gezogen) ivm misselijkheid, maar dat was geen probleem zeiden ze… ze krijgen nog genoeg reserves mee vanuit de navelstreng om de eerste 24 uur door te komen

benthe had dr eerste flesje al gehad terwijl ik nog op de ok lag :o