1e ech met kloppend hartje

Ik ben dinsdag bij de gyn geweest, te vroeg voor kloppend hartje ( wisten we) en mag nu op 27 oktober voor de 2de echo.

Nu duurt mij dit eigenlijk te lang… Wil morgen bellen denk ik om te vragen of ik volgende week niet ff langs mag komen voor een echo.

Maar… Met hoeveel week en dagen hadden jullie voor het eerst een kloppend hartje op de echo? En dan bedoel ik dus niet pas met 10 week maar ergens in week 6…[/i]

Poe bij Ivan 5,5/6 week Bij Lynn ruim 6 week Nu brusje met 5,5 week niet maar volgende echo wel

Met 6w5d (inwendige echo).

Hier ook 6.6 inwendige echo en klein kloppend hartje. :inlove: Ik durf te wedden dat je gyn je ook wel eerder wil zien want hij kent je en weet dat je geen mieper bent. :-*

Hier ook bij 6.5 met een inwendige echo een kloppend hartje.

Gewoon bellen :wink:

6w5

ik ben met 6 weken geweest en toen konden ze het nog niet zien…

toen pas 3 weken later en toen zagen we het wel

maandag of dinsdag zou kunnen (dan zijn we allebei samen vrij, wel fijn als jo meekan…) Is dinsdag nog te vroeg denken jullie? Ben dan 6.3 week…

6w4d geloof ik inwendige echo

Ik heb geen antwoord voor je, maar wil je wel even een knuffel komen brengen… Wat zal deze periode verschrikkelijk moeilijk voor jou zijn!!!

:hug: :hug: :hug: :-*

Hier bij 6 weken en 1 of 2 dagen.

Ik kreeg de eerste echo met 7 weken toen was er een kloppend hartje

Mijn dochter 7 weken en 4 dagen, mijn zoon: 7 weken en 3 dagen.

Ik kwam in aanmerking voor een vroege echo omdat ik voor mijn dochter een molazwangerschap had gehad en ik kon bij mijn zoon al een week eerder maar heb dat niet gedaan omdat ik gelezen had dat het hartje na 7 weken moet kloppen en het vaak pas in de 7e week gaat kloppen.

Kan je niet beter die 2 weekjes nog wachten ?

Je kan wel kijken bij ‘hoever’ het hartje bij anderen klopt, maar dat zegt niets over jou… Bij de een klopt het met 5w5d bijv. wel, bij de andere pas met 7 weken… Straks krijg je een echo volgende week en klopt het hartje alsnog niet omdat je wellicht nog net te vroeg ben ? Lijkt me dat je dan nog 6 keer zo ongerust wordt als nu. Over 2 weken heb je in ieder geval zekerheid dat het toch wel moet kloppen.

En zelfs een kloppend hartje zegt niet alles.

Ik had bij mijn MA een kloppend hartje met 8 weken en 4 weken later bleek dat ie er de dag erna mee gestopt was :frowning:

@Selena wrote:

Kan je niet beter die 2 weekjes nog wachten ?

Je kan wel kijken bij ‘hoever’ het hartje bij anderen klopt, maar dat zegt niets over jou… Bij de een klopt het met 5w5d bijv. wel, bij de andere pas met 7 weken… Straks krijg je een echo volgende week en klopt het hartje alsnog niet omdat je wellicht nog net te vroeg ben ? Lijkt me dat je dan nog 6 keer zo ongerust wordt als nu. Over 2 weken heb je in ieder geval zekerheid dat het toch wel moet kloppen.

Sluit mij hier eigenlijk geheel bij aan.

Denk echt dat je moet wachten, ze maken niet voor niks die afspraak pas over 2 weken…

Toch afspraak gemaakt voor nu dinsdag. Weet dat het mogelijk nog te vroeg is, maar kan zo wel zien of kindje gegroeid is. Vind het gewoon een fijn idee!

Je moet doen wat jou en Jo een gerust gevoel geeft meis :-*

Zoals je misschien nog wel weet deed ik iedere dag een zwangerschapstest omdat me dat enige vorm van rust gaf :wink:

Ik had een echo met 7 weken en 1 dag met een kloppend hartje. Vond het toen al heel lastig te zien, zo klein dat het nog is.

Ik zou zelf wat langer wachten, als ik jou was.

Ik zag bij de echo van mijn dochter (7w, 4 dagen) nauwelijks iets, maar de gyn. wel en ze liet hem ook horen.

BIj mijn zoon (7 weken en 3 dagen) zag ik heel duidelijk wat bewegen.