1e dag peuterspeelzaal

naar aanleiding van een gesprek die ik gisteren had met een vriendin ga ik hier maar een poll houden :mrgreen:

ze vroeg me hoe ik het vond enzo dat Luna nu op de peuterspeelzaal zat en of dat ik het moeilijk vond haar achter te laten

dus ik antwoordde oh echt heerlijk rustig nu in huis :oops: :shifty:

en dat ik nu eindelijk weer gewoon iets in huis kon doen zonder een stuiterende Luna om me heen te hebben die dus ook geen middagdutjes meer doet

nou haar achterlaten vond ik echt niet moeilijk ook misschien omdat ze direct met de kindjes begon te spelen en wij eigenlijk niet meer voor haar bestonden :lol:

nog wel een kusje gegeven en dag gezegt voor we gingen maar eigenlijk wou ze maar al te graag gewoon weer verder spelen

zij vond het in tegenstelling met mij echt verschrikkelijk ze daar te laten en had gehuild

ik vond het heerlijk, maar erg rustig. het was zo stil dat ik maar besloot om mijn tijd te dooien bij mijn moeder. wat een rust zo in ene.

nu vind ik het heerlijk en kom eindelijk aan dingen toe in en om het huis.

ik heb niet gehuild bij het wegggaan en levi ook niet.

ik heb er geen moeite mee om mijn kind achter te laten ze zei: nog dat ik hem eerder mocht ophalen. ik zei: ik hoor wel als het niet gaat en anders kom ik gewoon om half12.

levi slaapt `s middags ook nog heel lang dus ik heb bijna 2 dagen de hele dag voor mezelf en ik geniet er van met volle teugen :mrgreen:

:mrgreen: ja dat kan ook vooral als ze nog een middagdutje doen

ik kom nu gewoon tijd te kort haha :oops:

loop me echt rot te rennen nu ik tijd heb gekregen ineens voor andere dingen :shifty:

Ik vind het ook lekker hoor :mrgreen: Kan ik mooi mijn gang gaan in huis.

Mariano was ook gelijk aan het spelen toen ik hem voor het eerst bracht,hij huilde niet en ik ook niet.Was eigenlijk wel erg trots dat hij het zo goed deed :lol:

Esmie

De 1e keer, hoefde ik niet te huilen…maar de tijd schoot maar niet op thuis…

Nu zit ik nog in de …HELP ik ben mijn kind vergeten…oh nee hij is op de PSZ fase…

hahaha heel erg irri en wennen…(hij gaat nu 1 maandje)

:smiley: ja het is idd wel wennen

ineens zo rustig in huis s’avond is het natuurlijk ook rustig maar toch anders dan weet je dat ze in bed ligt nu is het gewoon stil :mrgreen:

maar de afgelopen week heb ik verder niet echt tijd gehad om er goed bij stil te staan :oops:

Zojuist is Hadewijch voor het eerst naar de pz gegaan. En Roeland slaapt, heerlijk, tijd voor mij. Op de terugweg heb ik even de boodschappen gedaan, nu alleen de tijd in de gaten houden, want over een uurtje is het alweer tijd om haar op te halen. Ik ben zo benieuwd hoe ze het gehad heeft. Gelukkig is ze ook kdv gewend, du de overgang is niet zo heel groot.

Kevin is nu op ‘schooltje’ en ik zit heerlijk te kokken!

Huishouden dat doe ik lekker niet, want daar heb ik echt geen zin in haha …

Heb me de laatste dagen uigesloofd, en nu maar even tijd voor mijzelf!

Maar ondertussen mis ik hem verschrikkelijk :silenced:

11:15 en ik mag hem weer ophalen hihi :inlove:

tijd voor jezelf moet ook kunnen :thumbup: en daarbij het huishouden loopt niet weg :silenced:

Hihi, nee gelukkig niet, maar morgen weer een dag toch??? :stuck_out_tongue:

:mrgreen: dat is waar :smiley: ik liep de eerste dagen ook me eigen in de rondte hoor Luna wegbrengen snel het hele huis op orde maken en dan bekaf Luna weer ophalen :wall:

toen zeiden ze tegen mij dat moet je niet doen je moet ff genieten dat je tijd voor jezelf hebt en dat probeer ik nu dan dus ook te doen :wink:

Kaylee is nu twee keer geweest en ik vond het heerlijk… Lekker tijd om te scrappen of een dutje te doen :wink: Hier ook niet gehuild bij het weggaan hoor, snap dat nooit zo, dat huilen. Ik laat haar ook wel eens bij de oppas, dan ga ik toch ook niet elke keer huilen :think:

Kaylee zelf heeft de eerste keer ook niet gehuild, maar de tweede keer wel…

Kirsten is nu 2x geweest en vond het helemaal geweldig. Qua tijd (dingen kunnen doen) heb ik er niet veel aan, want Maud wil heel de dag mamaghangen. Ik heb ook niet gehuild, maar wat wordt ze nu groot (toch een beetje emotioneel :wink: )