1e dag op KDV

Pffff dat was even wennen zeg… Vera ging vandaag voor het eerst even voor 2 uur naar het KDV. Ik kon me goed houden toen ik haar wegbracht, maar toen ik eenmaal weer in de auto zat, heb ik het toch niet droog gehouden… :cry:

Ik ben maar even boodschappen gaan doen voor de afleiding. Dat hielp wel, al was ik stikjaloers op al die moeders die wél hun kindje bij zich hadden. Toen ik Vera weer ophaalde was ik wel opgelucht dat alles goed was gegaan…

Wel had ze de hele tijd in de box gelegen in de drukke ruimte waar alle andere kinderen herrie lopen maken. Dus ik zeg volgende keer dat ze wel in de rustige slaapruimte moet slapen… Maar verder was alles okee.

Die ‘wendagen’ is volgens mij meer voor de moeders bedoeld dan voor de baby’s… :wink:

Ik heb Thomas niet eens naar de wendagen laten gaan. Ik kon het gewoon niet… Ik vond het dan ook verschrikkelijk toen hij er voor het eerst heen moest. Het waren gelukkig maar 2 uurtjes, en hubbie bracht hem weg. Maar wat was ik blij toen ik hem ophaalde. Ik ben nog nooit zo snel de deur uitgerend op mijn werk. Maar nu is het geen probleem meer. Hij vind het echt heel erg leuk. De andere kinderen rennen altijd gelijk naar hem toe en de leiding is ook super lief, ze doen altijd hele leuke dingen. Ik vind het nu niet meer moeilijk om hem weg te brengen, gelukkig.

Hopelijk komt deze tijd voor jou ook snel, want elke keer met rode huilogen op je werk binnen komen is ook niet alles… :wink:

Liefs erika

Ik kan maar een ding zeggen: het went echt :smiley:

Ja lissie,

ik kan me het zo voorstellen dat het vreselijk is om je kindje te moeten brengen.

ik werk zelf op een kdv, en niet een ouder vind het de eerste keer leuk, zeker omdat je kleintje nog zo klein is.



Mijn baby gaat straks naar dr 2 oma’s en een dag naar papa, en zelfs dan vind ik het niet leuk om haar achter te laten.



sterkte ermee.

liefs kelly

Oh Lissie, wat spannend moet dat geweest zijn voor je… Saba is de 14e september voor 't eerst aan de beurt :frowning: . Wat vonden ze er bij het KDV trouwens van dat je zei dat ze volgende keer in een rustige slaapruimte zou moeten? Was dat geen probleem voor ze? Ik hoop voor je dat het went, dat je kleine meisje naar het KDV gaat. Er zitten veel positieve kanten aan, dat hou ik me ook maar iedere keer voor en zoals je al zegt… waarschijnlijk zijn die ukkies sneller gewend dan wij :wink: !

goh lissie…

hey meid, het zal vast wel wennen, heb er geen ervaring mee, maar wil je heel veel sterkte toewensen en kop op ze is vast in goede handen :-*