1e 2 van hetzelfde geslacht, 3e kindje j/m???

Hier ook na 2 jongens een meisje

@Mandala wrote:

Hier de eerste 2 een meid…wat de derde wordt weten we over een tijdje!



Vrienden van ons verwachten elk moment de derde: na 2 jongens is deze een meisje!

Andere vrienden hebben er al 3: de 1e twee zijn meiden…de 3e is een jongen…




Voor mijn vriend gaat het overigens niet op: hij had al 2 meiden en nu met mij samen een derde…en dus vraagteken 4 op komst.

Grappige Theorie



Wij hebben:

1e M

2e J

3e M

4e ?



Mijn zus heeft: 3x J

Mijn broer heeft: 2x J

Hier 3 jongens :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup:

Dus we houden de 70% in ere :wink:

@mamaMarije wrote:

Wij zeiden laatst ook al tegen elkaar: als dit een meisje is dan krijgen wij in de even jaren jongens en in de oneven meisjes… maar gaan die theorie ook niet verder toetsten dan :lol:


Pete is van 2007, Luc en Stan van 2009, dus als we voor een vierde gaan (:pray:) dan zou ik in 2012 uitgerekend moeten gaan worden om deze theorie te gaan testen…



Hier 3 jongens, maar nummer 2 en 3 komen uit dezelfde leg :lol: en dat telt dus eigenlijk niet.

@sassie1980 wrote:

@mamaMarije wrote:
Wij zeiden laatst ook al tegen elkaar: als dit een meisje is dan krijgen wij in de even jaren jongens en in de oneven meisjes… maar gaan die theorie ook niet verder toetsten dan :lol:


Pete is van 2007, Luc en Stan van 2009, dus als we voor een vierde gaan (:pray:) dan zou ik in 2012 uitgerekend moeten gaan worden om deze theorie te gaan testen…



Hier 3 jongens, maar nummer 2 en 3 komen uit dezelfde leg :lol: en dat telt dus eigenlijk niet.




Oeh ik voel een nieuwe studie aankomen, eens kijken wat we hier voor weteschappelijks aan de basis kunnen gaan leggen :lol:

@mamaMarije wrote:

@sassie1980 wrote:
@mamaMarije wrote:
Wij zeiden laatst ook al tegen elkaar: als dit een meisje is dan krijgen wij in de even jaren jongens en in de oneven meisjes… maar gaan die theorie ook niet verder toetsten dan :lol:


Pete is van 2007, Luc en Stan van 2009, dus als we voor een vierde gaan (:pray:) dan zou ik in 2012 uitgerekend moeten gaan worden om deze theorie te gaan testen…



Hier 3 jongens, maar nummer 2 en 3 komen uit dezelfde leg :lol: en dat telt dus eigenlijk niet.




Oeh ik voel een nieuwe studie aankomen, eens kijken wat we hier voor weteschappelijks aan de basis kunnen gaan leggen :lol:
Gaat hier niet op die theorie :wink:

Lucas is van 2004, Pepijn van 2005 en Merlijn van 2008 :mrgreen: dus niets even of oneven jaar.

@Mama_jeanet wrote:

@mamaMarije wrote:
@sassie1980 wrote:
@mamaMarije wrote:
Wij zeiden laatst ook al tegen elkaar: als dit een meisje is dan krijgen wij in de even jaren jongens en in de oneven meisjes… maar gaan die theorie ook niet verder toetsten dan :lol:


Pete is van 2007, Luc en Stan van 2009, dus als we voor een vierde gaan (:pray:) dan zou ik in 2012 uitgerekend moeten gaan worden om deze theorie te gaan testen…



Hier 3 jongens, maar nummer 2 en 3 komen uit dezelfde leg :lol: en dat telt dus eigenlijk niet.




Oeh ik voel een nieuwe studie aankomen, eens kijken wat we hier voor weteschappelijks aan de basis kunnen gaan leggen :lol:
Gaat hier niet op die theorie :wink:

Lucas is van 2004, Pepijn van 2005 en Merlijn van 2008 :mrgreen: dus niets even of oneven jaar.




Ja dan zijn jullie 1 van de stellen die de 20/30% vormen voor wie het niet op gaat :mrgreen: (uiteindelijk kan je namelijk met cijfers vrijwel alles aantonen… tis maar net hoe en wat je allemaal presenteert :wink: ).

oh ja enne… wat dachten we van de koninklijke familie?



De prinsejes, 3 meiden.

Wim Lex heeft alleen maar broers

Bea alleen zussen

@Zusara wrote:



Even offtopic, maar wisten jullie dat de eicel bepaalt welke zaadcel ze binnenlaat? :wink:

Althans dat is wat vriendinnetje die bijna gynaecoloog is me wijs probeert te maken…


Dat zou wel de Chinese conceptiekalender verklaren.

Zit even te denken welke mensen ik ken met drie (of meer) kinderen en hoe dat zit. :think:



Bij schoonouders: 3 jongens

Bij vroegere vriendin: 3 meiden

Mede septembermama 2008: 3 jongens

Mede septembermama 2008: 2 meiden en daarna een jongen

Oud collega: 2 jongens en daarna een meid

Oud collega: 3 meiden

Bij mijn oma: 2 jongens, 1 meisje, 2 jongens

Andere oma: 4 meiden en daarna een jongen

Spreek niet voor mezelf maar mijn oma kreeg: meisje meisje jongen jongen jongen jongen jongen jongen jongen jongen jongen. :shifty: :mrgreen: :lol:

en mijn familie leden / kennissen :wink:

Mijn oma meisje - jongen -jongen

mijn andere oma- 3 jongens

mijn tante - 3 meisjes

een vriendin - 4 meiden

een vriendin - jongen - jongen- meisje

mijn oudste zus: eerste 2 meiden, derde een jongen

mijn middelste zus: jongen, meisje, jongen



Wij 2 jochies.

En volgend jaar of zo als we voor een derde gaan, tja wat zal de toekomst ons brengen? :lol:

ik kan er zelf niet over mee praten

maar ik kom uit een gezin met 4 meiden :mrgreen:

ik ben de oudste, daarna mijn zus en daarna 2 zusjes :mrgreen:

ik kom echt uit een meiden familie



mijn moeder 3 meiden

mijn oma 3 meiden

mijn jongste tante 6 meiden

oudste tante jongen,meisje

heb aan mijn moeders kant maar 1 neef wel 4 achterneefjes



van vaderkant weet ik het niet ken hem niet :?



ik zelf dus 3 meiden uit 2003,2006 en 2007 dus die even oneven telt voor ons ook niet.

Hmmm :think: het kan dus alle kanten op!

Prima! Ik ben blij met wat ons (in de toekomst) gegeven wordt!

Heel cliché, maar als het maar gezond mag zijn!

@Memmie wrote:

Hmmm :think: het kan dus alle kanten op!

Prima! Ik ben blij met wat ons (in de toekomst) gegeven wordt!

Heel cliché, maar als het maar gezond mag zijn!




en echt hoor… 3 jongens is leuk :inlove: :inlove: :inlove:

Dus mocht die toekomst een knul brengen heb je ook een heerlijk gezin :thumbup:



(en als de toekomst jullie een meisje brengt dan feliciteer ik je daar net zo uitbundig mee als met een knul :lol: , want wat je zegt… het is hoe dan ook super een kindje te mogen ‘krijgen’)