Eline slaapt nu ruim 3 weken slecht. Ze is erg in paniek als we haar 's avonds in bed leggen (overdag geen probleem) dus laten we het licht aan op de gang, en de deur open. Dat werkt gelukkig. Ik moet er dan 's nachts vaak nog 1-2x uit, even aai over de bol, speentje teruggeven en klaar. Dat lijkt nu voorbij, maar sinds een paar weken is ze standaard tussen 05.00 en 05.15 wakker. Klaarwakker…
Ik heb al vanalles geprobeerd, eruit gegaan met haar, laten liggen tot onze eigen wekker gaat (wel even 1x kijken of er iets is) maar ze is wakker, en ligt vrolijk te kletsen in bed.
Ze ging altijd om 18.00 naar bed (ja, slaapkop, normaal gesproken…) heb dit nu opgeschoven naar 18.30, maar geen resultaat, nog geen kwartier langer. 's middags slaapt ze tussen de 2 en 3 uur. Geen klagen dus.
Ik vraag me af of dit een fase is, Eline loopt ook nog niet (aan 2 handen een paar stapjes, en rond de tafel) misschien heeft dit er ook mee te maken? Heeft iemand tips?
mijn meisje van 21 maanden heeft daar nu ook last van!
ben zooo moe
geen idee waarom, mijn oudste hebben dat ook wel eens geahd dus zal wel weer over gaan
Hier ook gehad !
Het is een fase die paar weken kan duren,ik weet het is onwijs vermoeiend,blijf volhouden :hug:
Ik denk idd een fase.
Mijn meisje kan ook op dat tijdstip hele verhalen houden met haar knuffels in bed maar gaat gelukkig daarna weer verder slapen .
Ik zou niet weten wat er tegen of voor kan doen.
succes!
Het was vanmorgen ‘al’ 06.00, dus weer een klein uurtje langer, dat geeft hoop want meestal als ze dit heeft wordt ze dagen op exact dezelfde tijd wakker…
Ik duim voor je, en misschien morgen nog een half uurtje erbij? Ik hoop het voor je
Het is hier intussen weer 06.30. Eindelijk! Ze gaat nu ook weer rustiger slapen 's avonds, dus het zal een fase geweest zijn denk ik
wat fijn zeg, krijgen jullie ook weer een beetje rust .
Van korte duur. Alweer 2 dagen 05.30…
is ze toevallig ook naar een andere kamer gegaan of is haar kamertje verandert ivm brusje op komst?
sommige kindjes zijn daar ontzettend gevoelig voor en dan is het toch een kwestie van tijd (zoals met de meeste dingen vaak bij die ukken… wat het helaas niet minder vermoeiend maakt )