Was het topic alweer vergeten :oops:
Ze loopt in iedergeval :inlove: :inlove: ik dnek nu sinds een week of 5 :dance:
yeah, leuk leuk :dance: :dance:
Hier een dame van 20 maanden die nog niet loopt. Bij 15 maanden kwamen ze er op het cb achter dat ze een te lage spierspanning zou hebben in haar benen en dat die minder ontwikkeld waren. Ik kon kiezen gelijk naar de fysio of 3 maanden wachten. Ik heb toen voor wachten gekozen, met 18 maanden was ze ziek ten tijde van de afspraak, die is toen verzet maar kon toen alleen nog maar bij de verpleegkundige terecht en die kon niet doorverwijzen. Volgende maand kan ik eindelijk bij die arts terecht.
@Cebe wrote:
Hier een dame van 20 maanden die nog niet loopt. Bij 15 maanden kwamen ze er op het cb achter dat ze een te lage spierspanning zou hebben in haar benen en dat die minder ontwikkeld waren. Ik kon kiezen gelijk naar de fysio of 3 maanden wachten. Ik heb toen voor wachten gekozen, met 18 maanden was ze ziek ten tijde van de afspraak, die is toen verzet maar kon toen alleen nog maar bij de verpleegkundige terecht en die kon niet doorverwijzen. Volgende maand kan ik eindelijk bij die arts terecht.
Hoe is het nu?
Ze loopt sinds twee weken!! Zomaar in eens en kan nu ook al uit zich zelf gaan staan :inlove:
Ik heb er een jaar op gewacht (vanaf 9 maanden zei iedereen al “ze kan ieder moment gaan lopen”) en toen ik het een beetje los ging laten “we zien wel, waarschijnlijk pas na haar 2de jaar” ging ze onverwacht lopen :inlove:
:dance: :dance:
:inlove:
Thanks!!
Altijd zo leuk weer, als de kindjes net gaan lopen. Net van die waggelende eendjes :inlove: :inlove: :inlove:
Ja, ze is alleen net een beetje te lang om zo te lopen :lol: maar ik ben erg trots natuurlijk
:dance: :dance: :dance:
da’s voor jou wel een opluchting, 2 kindjes tegelijk dragen valt niet mee lijkt me
Dat durfde ik ook niet, dus ik droeg ze één voor één (en dan bovenaan cq onderaan de trap in de box of buggy vastzetten).
Het is ongeveer even vermoeiend als een baby dragen en achter een dreumes aan lopen (daar ben ik inmiddels wel achter, ze lopen altijd die kant op die niet de bedoeling is) :mrgreen: