17 weken kindje heel goed voelen

Ik wilde het toch even met jullie delen en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik ben vandaag precies 17 weken en zwanger en vorige week met 16 weken voelde ik m’n kindje voor de eerste keer bewegen. Ik keek naar mijn buik en zag hem bewegen heel bizar.

Nu sinds twee dagen zie je echt m’n buik omhoog schieten als hij schopt en sinds gister kan mijn man het al voelen.



Ik vind dit zo bijzonder en ben zo trots op mijn kleine boddybuilder het is mijn eerste zwangerschap. Het is nog zo vroeg en ik vind het prachtig. Zijn er meer vrouwen die het al zo bewust hebben meegemaakt op zo’n termijn??

Heerlijk toch!! Extra genieten als je je kindje zo vroeg al voelt…



Ik voelde het bij 13/14 weken ook al en toen twijfelde ik nog erg of het echt was…maar het gevoel werd alleen maar sterker en bij 18 weken kon mijn vriend haar ook al voelen schopjes geven :inlove:



Geniet ervan!

Rond de 15 w heb ik d’r voor het eerst gevoeld.

Onze 3e voelde ik al met 10 weken, zo bijzonder! (wist het zeker, wat ik voelde gebeurde ook tijdens de echo en het klopte met wat we zagen)

Als je je kindje goed voelt heb je een dunne buikwand en ligt de placenta er niet voor. Al mijn kinderen heb ik erg goed gevoeld. Ook tijdens de controles kreeg ik steeds te horen dat de VK’s mijn baby zo goed konden voelen. Nooit een twijfel gehad over hoe ze lagen. Zo heerlijk, geniet er van meid!