17 september

17 september is het weer

De dag van de leidster!!!

Ben benieuwd waar we dit jaar mee verrast worden :wink:

Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het gewoon vergeten ben afgelopen jaar :oops: :oops: Maar ik schrijf het in de agenda, misschien kan ik met de kids iets leuks doen?

Wat krijgen jullie meestal?

@Becca wrote:

Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het gewoon vergeten ben afgelopen jaar :oops: :oops: Maar ik schrijf het in de agenda, misschien kan ik met de kids iets leuks doen?

Wat krijgen jullie meestal?

bij ons op het kdv worden we door de baas in het zonnetje gezet en door de oudercomissie. ik vind dat ook voldoende. van de kids eigenlijk nooit iets gehad maar een leuke dag zegt meer dan een presentje.

we hebben twee jaar geleden massage op het werk gekregen en een tas met frambosen producten gekregen :drool: en afgelopen jaar pff even denken ik had toen vakantie o ja een etentje per team, zeker erg leuk omdat toen alle teams vernieuwd zijn! meestal is er ook taart of krijgen we tussen de middag een lekker belegd broodje.

Wij hebben vorig jaar geloof ik niks gehad, maar het jaar daarvoor werkte ik nog op een andere locatie, en konden we kiezen uit een voetmassage, een maskertje of een nekmassage!

Ze hadden een pauzeruimte helemaal ingericht met een massagetafel, lekkere geurtjes en er waren 2 professionele masseurs, heel leuk!

Hier gaat het ook vanuit de locatie en de oudercommissie, van ouders en kinderen krijgen we eigenlijk nooit wat. (Vind ik ook wel prima hoor!)

Ik las vorig jaar namelijk in een krantje dat ze alle ouders en kindjes bedankten voor de attenties, dus toen dacht ik “oeps!” :wink:

Niet op elk kdv wordt er wat gedaan vanuit de oudercommisie en de directie…Bij ons niet :cry:

Maar ik ga zeker iets leuks doen voor de leidsters van Tycho. Hun doen wel hun best om het mijn ventje naar zijn zin te maken en hij gaat met veel plezier naar het kdv.

hee, ik zit in een oudercommissie. ideetjes voor wat leidsters leuk zouden vinden zijn welkom :wink:

ze hebben vorig jaar een manicure gehad en dat viel wel in de smaak.

ik ben zelf leidster, erg leuk die dag.

wij krijgen ook via de oudercommissie een attentie/

vorig jaar een bon van douglas…erg leuk!

Maar de eigengemaakte dingen vd kids blijf ik het leukst vinden :slight_smile:

Even up!

Even up!

de 10 kleine cadeautjes staan hier klaar, vanavond even frutselen op cadeaukaartjes en lint :lol:

Hier doet de OC ieder jaar iets (zit zelf in de OC :wink: ).Vorig jaar hebben alle ouders een bloem geknutseld die we in grote vazen in de hal hebben verzameld en hebben alle leidsters een ingepakt douchegel gehad. Dit jaar hebben we aan alle ouders een blad meegegeven waar we gevraagd hebben om de achterkant te versieren en donderdag als een vlaggetje dubbel te vouwen over een lijn die we in de hal ophangen. Een vlaggenslinger dus. Voor de leidsters hebben we een bodylotionnetje ingepakt.

Ook hebben we ooit een lunch met zijn allen klaar gemaakt voor de leidsters. Ouders mochten 's morgens hun donatie voor de lunch in de koffiekamer zetten en daar hebben wij een lunch van samengesteld. Was wel wat werk en organisatie, maar wel errug leuk!

Hier heeft de oudercommissie alle ouders gevraagd om een bijdrage te doen (in een gesloten enveloppe kon je die in een doos stoppen), waar zij dan iets van gaan kopen.

Aan de ‘actie’ van de OC hebben we natuurlijk mee gedaan, mbt zelf nog iets doen: Jinthe is pas drie keer naar het kdv geweest, ik ken de leidsters nog amper. Wie weet volgend jaar. :slight_smile:

ik heb porseleinen mokken laten verven door zoontje, hier doe ik snoepjes in en dan leuk inpakken…

Eigenlijk “jammer” dat ik het nu lees :wink: Ik was het helemaal vergeten. Ieder jaar maken alle gastkindjes iets voor me. Nu ga ik er donderdag bijna “rekening” mee houden, anders was het écht een verrassing geweest :wink: Aan de andere kant, waarom hebben we anders die bbq van het gastouderbureau? Natuurlijk voor de dag van de leidster! Dat kwartje was nog niet eens gevallen :oops: :smiley:

Ik heb voor alle leidsters( en stagiaires :wink: ) een paddestoeltje gekocht, cellofaantje eromheen, kaartje eraan en klaar is Debbel! Kleinigheidje maar t gaat om t idee toch :thumbup: .

Aniek heeft cakejes gebakken vanmiddag. Die neemt ze morgen mee en ze heeft twee mooie schilderijtjes gemaakt :thumbup:

poeh ik zag gisterenavond dit topic en dacht opeens: och jee, daar moet ik natuurlijk wat mee… :? uiteindelijk nano vanmorgen maar shirt aangedaan met ‘lieve juf’. Juffies waren ontroerd, maar niemand wist van de dag van de leidster… :eh: Dus…ben blij dat ik niet halsoverkop vanmorgen nog langs een winkel ben gespurd om iets te halen…