16 kinderen met namen die eindigen met een -Y-

16 kinderen, allemaal met een ‘y’

ANTWERPEN - Een Antwerps ouderpaar heeft al zijn zestien kinderen een naam gegeven die op een y eindigt. Maandag is het zestiende kind geboren, dat de naam Lovely kreeg.

Het oudste kind heet Wendy (23). Ze is gevolgd door Cindy, Jimmy, Brendy, Sonny, Sandy, Purdy, Chardy, Yorry, Yony, Britney, Yenty, Ruaby, Xanty, Pearly en sinds maandag dus Lovely.

“Qua inspiratie voor y-namen zitten we nog niet aan het einde van ons Latijn�, zegt moeder Brigitte Driessens ( 38 ) woensdag in Gazet van Antwerpen. Ze wil evenwel geen zeventiende kind meer. “We stoppen ermee, want over enkele jaren wil ik klaarstaan om kleinkinderen op te vangen.�

België kent nog een groot gezin met veel bijzondere namen. In de zogeheten Presley-familie in Gent heeft vader Jean-Pierre Antheunis negentien kinderen vernoemd naar zanger Elvis Presley. Zo is Shelby vernoemd naar Shelby County, waar Elvis’ huis Graceland staat.

Bron: Telegraaf

poeh 16 kids, lekker pittig lijkt me…en de namen zijn :sick:

nogal ja… :mrgreen:

Ik ben er nog niet uit wat ik nou schokkender vind:

Al die namen die op een Y eindigen, of dat ze 16 kinderen hebben, en ze over een aantal jaar al kleinkinderen wil gaan ontvangen… :roll:

Waarschijnlijk het totaalplaatje… :eh:

is ze 38??? en de oudste 23??? was ze er lekker vlotjes bij!

en dan nu al 16 kid’s??? damn waar gaat dit eindigen!! die kan er nog minstens eehh VEEL krijgen!! :eh:

@Amy82 wrote:

is ze 38??? en de oudste 23??? was ze er lekker vlotjes bij!

en dan nu al 16 kid’s??? damn waar gaat dit eindigen!! die kan er nog minstens eehh VEEL krijgen!! :eh:

15

Ze wonen waarschijnlijk ook allemaal op hetzelfde park… :shifty: :lol:

Tsjee je kan duidelijk zien wanneer de inspiratie opwas :lol:

Gelukkig geen Nancy :snooty:

:wink:

Op haar 15e begonnen! :shock:

En wat een namen zeg! :sick: :hand:

Euh Anneke, het hoeft niet overal even erg te zijn,… sommigen hebben zo’n slecht beeld van een groot gezin…

Ik heb zelf 5 broers en 6 zussen en bij ons ging het er altijd heel netjes aan toe hoor … :hand:

Hahaha gelukkig vernoemden ze óns gezin niet, toen ik las ‘in belgië …’ :mrgreen: :wink:

Maar onze namen zijn in ieder geval veel mooier dan die y-namen! :angel: :wink: