Joris is nu bijna 4 maanden en krijgt 5 flessen van 150 + 5. Van het cb mochten we met 3 maanden best naar 180. Hij was eigenlijk nog heel voldaan, sliep de nachten prima en had zichzelf een ritme van 7-11-15-19-22 aangemeten. Helemaal super.
Nu ging hij van de week steeds mopperen als de fles leeg was dus dachten we tijd om het te gaan verhogen. Vandaag 60 + 2 gemaakt om te verdelen over de flessen om het langzaam te verhogen.
Nu drinkt hij de fles gewoon helemaal leeg, boertje erna en lekker knuffelen/spelen. Elke keer na een tijdje geeft hij een beetje over. Is het dan nog teveel om de fles te verhogen?
Ook drinkt hij met de 3+ aventspeen de fles in 10 minuten leeg. De 1+ speen krijgt hij niks uit en wordt hij gefrustreerd. Iemand een tip
Wat is een beetje overgeven? Een mondje terug is volgens mij heel normaal. Ik zou doorgaan met de 180+6 denk ik. Misschien tussendoor even boeren?
Het is een flinke slok wat dan komt vlak voor ik hem in bed leg, dus zo’n uur na de fles vaak.
Wat mijn ervaring is en wat me ook verteld is.
Min dochter jammerde regelmatig na het drinken en het is niet dat ze meer honger had.
En toen ben ik eens gaan navragen en kindjes die vinden hun flesjes somss zooo lekker dat ze moeten huilen dat ze niets meer krijgen.
Maar hoeft echt niet van de honger te zijn !!
onze amy is nu 2 mnden en krijgt
4 x 180 :oops:
bij ons is het zo gelopen en ze doet het er prima op
ben benieuwd wat ze volgende week op het cb zeggen hihi
kan je niet nr 2 van de avent fles doen??? 3+ is miss nog even te groot
speen 3 lijkt me ook wel erg snel nu die nog zo jong is.
daar kan hij best buikpijn van overhouden of gaan spugen.
ik heb begrepen dat ze ongeveer 20/30 minuten over de fles dienen te doen?
qua hoeveelheid zou ik aanbieden waar die trek in heeft. Je hebt best kans dat ie 180 drinkt en dan de volgende fles wat minder…
Succes!