Vandaag is het zover en krijgt mijn kleine grote man zijn prikjes van 14 maanden… Hoe zit dat met jullie kindjes zijn deze er erg ziek van geweest?
Van de andere prikjes heeft hij geen last gehad… Hoorde namelijk dat ze veel al ziek er van zijn…
Marit is van geen enkeli prik geweest, ook niet vd bmr
Precies een week later wat hangerig en erg moe. Verder niks.
Succes met je kleine man
Hier bij beide kinderen geen last. Heb echt niks gemerkt. Succes.
Mijn meisje heeft er geen last van gehad. Niet op de dag zelf en ook niet 5 tot 14 dagen na de prik.
Hier ook helemaal geen last gehad, suc6 met de prikjes :hug:
Nure en Rav zijn nooit ziek geweest van een prik .
Precies een week na de prik kreeg hij verhoging en werd hij hangerig. Geen idee of dat door de prik kwam hoor, verder nooit last van gehad.
Finley kreeg 5 dagen na de prik ineens koorts. hij heeft nu 2,5 dag 39.1 en is hangerig, eet slecht maar drink wel heel goed. Ze hadden aangegeven dat dit kon.
hier niet ziek geweest, in tegenstelling met de andere prikken… pneu en dktp… toen was ze bij alle drie giga ziek! hoge koorts!
hopeljjk valt het mee!
Lars van de overige prikken geen last. Van de BMR wel wat.
Op de dag zelf meer geslapen dan anders. Na een week verhoging en hangerig, eten kwam er weer uit. Kunnen ook de kiezen zijn geweest.
Flo had voorheen van de prikken helemaal geen last maar van de BMR helaas wel. Na precies een week werd ze huilerig, lastig en werd ze elke nacht huilend wakker en ging pas slapen als ze een fles melk op had. Daarvoor sliep ze altijd de hele nacht door. Dat heeft een week geduurd en toen was het gelukkig ook weer over…
Damian heeft nergens last van gehad :thumbup:
Hoop dat je mannetje ook nergens last van krijgt
Yessi had van geen enkele prik last, dus ik dacht… gaat wel loslopen.
Maar helaas. Hier wel koorts en hangerig helaas.
Ieder kind reageert er natuurlijk weer anders op.
Hoe is het gegaan bij jou??
Ik twijfel nog of ik de datum/afspraak door laat gaan.
De afspraak staat nu op 22 dec (mijn verjaardag) en een week later vieren we oud/nieuw in Friesland. Eigenlijk zou het slecht utkomen als ze dan ziek zou worden… :oops:
Maar je leest hier ook dat er ook veel kids zijn die er geen last van hebben.
Ik denk er nog even over na.
Hangerig en koortsig een aantal dagen na de prik.
Maar nu is de helft van Nederland ziek dus als 'ie ziek wordt hoeft het nog niet eens van de entingen te zijn.
Hier nooit last gehad van prikjes, alleen een dagje wat hangerig. Gewoon wat eerder naar bed en een dag later was er niks meer aan de hand. Verkouden en af en toe koorts hebben ze ook zonder prikjes van september tot mei, dus ik geloof niet dat het met de prikken te maken heeft.
Ik heb vandaag afgebeld.
Lucas moest morgen, maar hij heeft al 5 dagen koorts, dus leek het me niet zo slim…
Nu over 14 dagen pas.
HIer moet Jana morgen, ze heeft wel een paar daagjes koorts gehad, door de kiezen die doorkomen, ik kijk morgen even wat ze ervan zeggen en anders stel ik ze uit.
Ben alleen benieuwd, we hebben een nieuwe verpleegkundige, en vorige keer was ze ook niet echt opletten, wou Jana de dktp prik geven terwijl ze die al gehad had :think:
Sven heeft er totaal geen last van gehad, ook niet van alle andere prikken trouwens.