14-01 IK BEN ZWANGER/ 15-01 echo om 11.35 uur

Heb sinds een paar dagen veel last van wit slijm verlies en het ruikt heel weeig. Had ik de andere maanden niet. Het is net of ik de hele dag ik mijn broek heb geplast zo veel verlies ik.



Zondag is mijn NOD daar ga ik vanuit ook al ben ik overtijd maar geen idee of het daar iets mee te maken kan hebben.



Liefs Frutsel

hallo ,



ik begrijjpniet precies je vraag, jebanner zegt 25 dgn overtijd en je wilt pas zondag testen, je hebt wite afscheiding,



afscheiding meer dananders kan bji een zwangerschap behoren maar kan ook ene infectie betekenen,



heb je al eerder getest ? ben je vaker zo overtijd?



excuus maar om duidelijkehid te verschaffen moet jezelf even completer zijn wb je vraag en situatie



of ms kan iemand anders je volgen en duidelijkehid geven , liefs bianca

Het jeukt niet dus denk niet aan een infectie.



Heb vorige maand getest en dat was toen negatief. Ben 19 aug gestopt met de pil kreeg toen naar 64 dg een bloeding gewoon helder bloed dat duurde 1,5 dg dat was 19 nov. en sindsdien ben ik dus weer overtijd. Die bloeding leek niet op een ongi geen buikkramp enzo en ook geen bruinbloedverlies. Test vanaf aug dus al steeds negatief. Weet me gewoon geen raad ff.



Frutsel

Ikzelf vermoed dat door de pilstop jouw lichaam aan het ontwenne is, dat klinkt gek,maar je lichaam is gewend aan het geregelde ongesteldheid door dat je hormonen had. Nu ineens moet je lichaam het zelf doen.

Datkan verwarring brengen in je hormoonhuishouding.

Soms komt dit zelf eweer op regel naar verloop van tijd. Soms ook lukt hetniet, en moet een goede 1e menstruatie na de pilstop ( heb je niet gehad nog) worden opgewekt.



Je schrijft dat je in aug gestopt ben met de pil, soms kan het een half jaar duren eer een cyclus goed en netjes op gang komt, jij bent een 5 maanden verder,maar dat zegt niet dat het ook 5 cyclussen zijn, ik denk dat als je geen goede menstruatie krijgt en dus “overtijd” blijft het ms verstandig is om over een 2 á 3 mnd es met ja ha te gaan praten.Niet zo zeer omdat je dannog niet zwanger zult zijn ( zwanger worden kannog gewoonnatuurlijk als er niks mankeert) maar het moet wel zo zijn dat je regles terug komen en je ha kan je er iets voor geven en ms helpt het.



Succes bianca

Daar zit ik zelf ook aan te denken Bianca wat jij zegt dat mijn lichaam moet wennen en dat het op gang moet komen.



Maar bij mijn dochter was ik 3 mnd overtijd en 2 wk later had ik een positieve test. Was toen ook 15 wk zwanger. Heb dat in mijn achter hoofd maar ja het hoeft natuurlijk niet nog een keer te gebeuren. Wacht het nog wel ff af en anders toch maar een afspraak maken bij de ha.



frutsel

Heeeel soms kan het zijn dat zoals bij jou testen niets uitwijzen maar alleen een bloedtest wat laat zien. Voordat je HA je medicatie meegeeft om je menstruatie op te wekken kan er een bloedtest gedaan worden hoor. Dan heb jij zekerheid en kun je met een ‘gerust hart’ de pilletjes innemen.

Vaak komt daarna een betere regelmaat of een cyclus uberhaupt op gang.

En last but not least als jij je er prettig bij blijft voelen hoef je natuurlijk niet perse iets te doen :wink:



Succes!

ik sluit me vollledig ana bij rhiannon ( zou niet durven tegen spreken :shifty: :mrgreen: ) nee maar klopt ik had je laatste post nog niet gelezen, maar idd voortijds kan ene bloedtest worden gedaan om je zelf zeker van te zijn niet of juist wel zwanger te zijn,

en nogmaals idd je hoeft niks, maar alles kan en net wat jij graag wilt meid :thumbup: :-*

Bedankt voor jullie reacties



Ik wacht tot zondag dan ga ik weer testen en als daar weer niks uitkomt ga ik maandag de ha bellen. Maar ik ga het zeker niet oplaten wekken voel ik gewoon niks voor stel dat ik wel zwanger ben wat dan. Ik hoor en lees wel dat een bloedtest 100 % zekerheid geeft maar toch zal dat ook in mijn geval zo zijn. Zwangerschapstesten geven ook geen zekerheid bij mij.



Liefs frutsel

Vandaag getest en ik ben zwanger nu alleen nog de vraag hoelang al?



Ga morgen de gyn bellen en hopelijk al heel snel een echo.

gefelie! :thumbup:

van harte gefeli meid,

ik hoop dat je snel terecht kunt voor een echo, weet je in elk geval hoelang al :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd meis :smiley:

Jou verhaal geeft mij ook hoop…

gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

:dance: GEFELICITEERD!! :dance:

Gefeliciteerd :mrgreen:

gefeliciteerd.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

gefeli meid , leuk hoor alle succes :thumbup:

:dance: :dance: Gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!