13 weken zwanger en zeurende buikpijn en rug

Hai!

Ik ben nu 13 weken zwanger maar heb sinds een aantal dagen een zeurende pijn in mijn onderbuik en rug. Als ik rustig ga zitten voel ik het nog steeds. Wat zou dit kunnen zijn? Mijn ha dacht aan bandenpijn, maar in een ander topic over bandenpijn word een ander soort pijn omschreven. Ik ben zelfs een beetje ongerust… :shifty: Wie herkent dit?

Het lichaam geeft aan dat je te veel doet…Het kan heel goed bandenpijn zijn, want in de onderrug zitten ook banden die aan je baarmoeder vast zitten. Ik zou me niet te veel zorgen maken, maar het wel in de gaten houden. Zolang het een zeurende pijn is, kan het volgens mij niet veel kwaad. Kijk eens of het minder wordt als je rust neemt, dan weet je zeker dat het bandenpijn is. Of slaap eens in een andere houding.

Succes :slight_smile: X

Hee meis,

Wat rottig he die kwalen die je niet meer weet, niet herkend of nog nooit hebt gehad.

Voelt het als menstruatiepijn of zijn het steken ? Of is het een pijn die je niet kunt omschrijven ? Want dat laatste heb ik ook gehad en dat werd afgedaan als bandenpijn terwijl ik dat niet zo vond voelen…

Moet je trouwens nu wachten tot week 20 voor een echo ? Als de pijn blijft zou ik even naar de wal gaan als je jou was, even een verloskundige vragen of een gyneacoloog.

Alles kan wel afgedaan worden als “bandenpijn”…