123ovulatietest

is iemand bekend met de ovulatie testen/ zwangerschapstesten van 123 ovulatietest??

zo ja, hoe bevallen die??

Niet met die wel met die van de Babyboomshop… Die heb ik 1 keer gebruikt en het was meteen raak.

Ik heb hem even gegoogled (ken hem niet) en hij ziet er hetzelfde uit als de dipsticks van matcare (die heb ik dus 1 ronde gebruikt). Lijkt me het proberen waard hoor, zeker voor dat geld :-*

nou, idd, vooral vanwege het geld vind ik het het proberen waard.

maar eerst maar even deze maand nog afwachten :slight_smile:

vermoed dat we redelijk goed geklust hebben namelijk :slight_smile:

Ow spannend Ellen! Hoe lang moet je nog afwachten? Ik duim! :pray:

nog een week, dus duurt nog wel even. maar volgens verschillende sites zou gisteren mijn eisprong zijn, en hebben in elk geval zaterdag en maandag geklust wat dan dus in de goede periode zou zijn :smiley: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Zoo ik heb ook even opgezocht, dat is inderdaad geen geld :shock:

Ja, dat zou dan goed moeten zijn! Ow…ik hoop het zo voor je!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

dank je deb! je bent een lieverd! :-*

nu maar duimen dat het bij jou ook allemaal goed mag blijven gaan!! hoe voel je je??

@Sennapen wrote:

Zoo ik heb ook even opgezocht, dat is inderdaad geen geld :shock:

maar juist ook daarom vroeg ik me af of ze wel betrouwbaar waren :slight_smile:

Ik denk dat het ene lijf het andere niet is Ellen en dat er daarom, net als met zwangerschapstesten, niet te voorspellen is of deze voor jou gaan werken of niet.

De een zweert bij Kruidvat testen omdat die die zo goed zijn en de volgende zegt dat die heeeeeel slecht zijn, omdat ze een vals positief/negatief resultaat geven.

Hier kun je je financieel gezien gewoon geen bult aan vallen lijkt me. Werken ze niet, nou jammer dan, heb je dat geprobeerd. Een duurdere variant kopen kan altijd nog.

Hoe ik me voel? Nou, prima dus! Wat minimale “kwaaltjes” zoals wat extra vermoeidheid en pijnlijke borsten maar verder helemaal top hoor. Zelfs de stress en de zorgen vallen vooralsnog erg mee! :smiley:

vooral dat laatste is fijn om te horen!!

ik denk dat ik mijn hele eerste termijn zal lopen stressen… :oops:

en heb ook besloten dat ik ze gewoon ga bestellen als deze maand niets blijkt te zijn. kunnen het altijd proberen natuurlijk. weten we in elk geval dat we op het goede moment klussen :slight_smile:

Ja precies! Dan weet je dat in ieder geval maar zeker.

Ik had de vorige zwangerschap ook zo’n stress de hele tijd. Was zo onzeker enzo…en dat hielp ook niet zeg maar. Ik heb me nu dus voorgenomen het maar te nemen zoals het komt. Me te concentreren op het genieten in plaats van het zorgen maken. Tot nu toe bevalt dat prima moet ik zeggen, maar tegen de tijd dat ik de vk ga bellen (volgende week, als de kids weer naar school zijn) en er “afspraken” gemaakt gaan worden, zal ik er ook wel hele spannende dagen tussen hebben zitten vrees ik zo. Maar…in wezen voelt het goed deze keer en dat was de laatste twee keer anders. Hopelijk zegt dat wat… :pray:

ik hoop met je mee meis!! maar je gevoel voelt het toch vaak wel een beetje aan he… :pray: :hug:

Dat zeggen ze…maar ik durf nergens meer op te vertrouwen vrees ik. Afwachten dus en vooral blijven hopen en genieten.

Ik duim heeeeeeeel hard dat jij geen ovulatietesten meer hoeft te kopen!

:-* :-* :-*

thanks!! :-*

:pray: :pray: :pray: :-* :-* :-* :-* Geen ervaring met ovu testen, maar duim ook heel hard dat je ze niet meer nodig zult hebben lieverd :-* :pray: :pray:

dank je meis! voor jou gewoon nog een :-* :hug:

:-*

Uh ik heb even zitten te kijken. Ik heb nog wel een stuk of 10 ovulatietesten liggen die tot maart 2011 goed zijn. Het is niet de bedoeling dat ik nu alweer zwanger ga raken en we zullen het ook niet proberen. Dus als je wil mag je ze hebben. Moet je me alleen even een pb’tje sturen met je adres, dan stuur ik ze op!

Laat maar even weten! :slight_smile: