Hoi,
Jesse is nu 12 weekjes en overdag wil hij maar niet slapen.
Hij gaat dan eerst jengelen en dan krijssen.
We hebben alles geprobeerd: Rust en regelmaat, inbakeren, maar niks helpt.
We zijn nu onder behandeling bij een manueel therapuet en hij heeft medicijnen voor reflux.
Als we hem na 19.00 op bed leggen is ie metteen stil, maar overdag alleen maar huilen, ook in de box.
Wie kent dit en wat hebben jullie gedaan?
Ik ben best bang, want hij moet over 3 dagen naar het kdv en dalijk kan ie niet terecht omdat ie huilt.
Lieke als je Jesse in een draagzak doet dan
Misschien dat dat helpt
Zoals al gezegd hier op het kdv kijken ze of een kind zich anders gedraagt dan ze gewend zijn en dan ondernemen ze actie naar de ouders toe. Ik weet alleen niet wat ze doen met beebs die veel huilen, als de andere kindjes slapen kunnen ze hem natuurlijk alle aandacht geven, maar als alle andere kindjes wakker zijn kan dat natuurlijk niet altijd. Misschien is hij van alle indrukken daar en de andere omgeving wel zo moe dat hij daar wel slaapt! Gewoon even goed overleggen als hij gaat wennen en anders voor je eigen gemoedsrust vast bellen. Anders de wendagen even zo plannen dat hij daar ook is tijdens een slaapje dan kunnen ze het even aankijken!
waarschijnlijk doet hij op het kdv zoveel indrukken op dat hij slaapt als een roosje daar.
Hier hetzelfde probleem gehad, ik heb veel gehad aan de boekjes van ria blom en de volgende website
http://www.inbakeren.nl/slaappatroon.htm
Jekka