12 weken en dan al geslacht bekend?! Ervaring?!

Interessante theorie! Ik weet wel dat ze steeds vroeger al meer kunnen zien, dus wie weet! Bij mij was het met 15 weken al goed te zien en dat is ook uitgekomen.

Tjee kroes, ik zou a.h.v deze echo ook een meisje zeggen!

Ben benieuwd wat de echo straks laat zien!

Kroes ik zo’n zelfde streepjes op de echo van mijn dochtertje…

volgende week vrijdag weten we meer :pray:

ben erg benieuwd of deze theorie klopt, hihi

Hier werd ook met 12 wk 80% zeker een meisje gezegt. En het klopte! Ik zag het zelf echt niet… maar de man die de echo deed had het dus goed gezien.

Hier werd er idd met 10 weken gezegd dat het 90% een meisje zou zijn en het is idd een meid.



Weet alleen niet precies meer hoe dat streepje nou stond :think:

Kroes ben benieuwd! Veel plezier met de echo vandaag!

dank :inlove:

moet nog wachten tot 11.50 uur… zucht :mrgreen:

en nu maar hopen dat ze het wel kunnen zien!!

Terug van de echo…

was weer niet overtuigend, maar ze zag wat extra gereedschap hangen. 98 % kans op een jongen dus :inlove:

Ik ga uit van een jongen, maar zal niet gek kijken als t bij de geboorte toch een meiske is, haha 8)



En nu dan écht op zoek naar een jongensnaam… zucht :shifty:

(vind ik zooooo moeilijk!)

Spannend hoor Kroes :dance: :lol: :lol: Maar als ik jouw echofoto zo bekijk en de streepjes die een ander heeft gezet, dan klopt dat toch ook niet helemaal :think: Ik bekijk namelijk de ruggengraat vanaf de nek ongeveer en als je hem dan wat meer doortrekt dat staat dat botje toch echt omhoog :eh: En dan klopt een jochie :wink: Maar goed, over een paar weken zullen we het echt zeker weten he :inlove: :inlove: Hoop dat je lekker kunt genieten :-*

Suuusje, heb je inmiddels al wat meer zekerheid?



Bij mij is gisteren ook met 12 weken en 4 dagen een geslachtsbepaling gedaan en ik wist ook niet dat dit kon.

Wat ik heb gelezen is dat ze er weer 2 jongens bij krijgen :inlove: :inlove: :inlove: Dus ben benieuwd wat er bij jou gezegd is :wink:

@Kimmie1976 wrote:

Wat ik heb gelezen is dat ze er weer 2 jongens bij krijgen :inlove: :inlove: :inlove: Dus ben benieuwd wat er bij jou gezegd is :wink:




:evil: ik was door de ervaringen in dit topic er helemaal van overtuigd dat de VK het dus wel zou weten, maar nú dus niet meer :roll:



:mrgreen: :mrgreen:



De frustratie is dat dit mijn 3e zwangerschap is, maar de 1e waarbij ik van te voren het geslacht ‘mag’ weten…(de papa van Rick & Jenna wilde het niet weten en dat vond ik prima, maar de papa van frummel wilt het, net als ik, wél weten). Nu riep ze dus wat, maar eigenlijk weet ik nog steeds niets :wall:



Ach, over een half jaartje weet ik het wél zeker… :roll: :mrgreen:

:lol: :lol: Lastig he :wink: En anders met de 20 weken echo nog een keer laten lijken, dan is het wel te zien hoor, als je kindje er natuurlijk goed voor ligt :thumbup: Of een pretecho plannen met een week of 16 a 17, dan is het ook al te zien :thumbup:

Ik heb bij bijna 13 weken ook een echo gehad en toen zei mijn echo-meneer nog, als ik hierop af zou moeten gaan zou het een meisje zijn. Maarrrrrrr zei hij, het is nog te vroeg om echt uitsluitsel te geven omdat de buitenste geslachtsorganen nog volop in ontwikkeling zijn.

Hij zei gelijk dat het net zo goed een jongen kon zijn, dat hij pas zegt wat het is als hij 100% zeker is.

En wij krijgen dus een jongen :wink:



Ik persoonlijk zou dus zeker mijn twijfels hebben bij zo’n vroege bepaling.

Wat is de beste termijn om een pretecho te doen?



Want we willen wel een pretecho, maar ik we hebben dus dan 3 weken later de 20-weken echo en met 30 weken krijg ik ook weer een echo.



Veel echo’s ‘tegenwoordig’ trouwens…met Rick en Jenna kreeg ik er een bij de eerste keer VK en met 20 weken, nu heb ik er al 3 gehad en krijg er nog 2! Wel gaaf hoor :inlove:

@Marieke_5000 wrote:

Ik heb bij bijna 13 weken ook een echo gehad en toen zei mijn echo-meneer nog, als ik hierop af zou moeten gaan zou het een meisje zijn.




Dat is letterlijk wat mijn echo-mevrouw zei :mrgreen:

Niet te vertrouwen dus Peet :lol:

Wij hebben met 18 weken een pretecho laten doen omdat wij graag wilde weten wat het geslacht was en we gewoon te ongeduldig waren om te wachten tot de 20 weken echo :lol: En toen rond de 28 weken nog een pretecho voor de mooi, want dat is wel de mooiste tijd ervoor :inlove: Je ziet dan al echt een klein beetje vetjes en het past nog net goed in beeld. Na 30 weken wordt het moeilijker om het goed in beeld te krijgen meestal. Ik heb overigens elke 2 weken een echo gehad hoor bij Jonathan, maar dat was vanwege medische indicatie enzo. Toch is de pretecho gewoon echt een uitje, lekker uitgebreid gluren naar je kindje een half uur lang :inlove:

Suuusje??? Ik ben wel heel erg benieuwd of je inmiddels al meer weet!