11 maanden sprong

is dit de ergste of komen er nog meer ergere pfff

meneer wil niets, moe zijn maar slapen ho maar

's avonds honger hebben maar niet eten,

liefst op schoot en alle aandacht, en dan nog druk wiebelig zijn

verder is het nog een heerlijk mannetje hoor :inlove: :inlove:

geen idee, hier nooit een sprong gemerkt

:hug:

wacht maar tot de 13 maanden sprong :lol: :roll: :thumbdown:

de 11 maanden sprong was hier ook een drama en ik dacht dat het niet erger kon dan dat maare pfjewwwwwwwwww :roll:

@merel33 wrote:

de 11 maanden sprong was hier ook een drama en ik dacht dat het niet erger kon dan dat maare pfjewwwwwwwwww :roll:

oke hier heeft de sprong van 9-11 maanden geduurt en ik hoopte ook dat het de ergste zou zijn. :eh:

hoe komen jullie allemaal aan die sprongetjes ?

ik lees dat zo vaak …

@nathaliehvdominique wrote:

ik lees dat zo vaak …

je kan ze via oei ik groei vinden. je kan je ook aanmelden via een nieuwsbrief die je dan krijgt als er weer een sprong zit aan te komen.

@merel33 wrote:

@nathaliehvdominique wrote:

ik lees dat zo vaak …

je kan ze via oei ik groei vinden. je kan je ook aanmelden via een nieuwsbrief die je dan krijgt als er weer een sprong zit aan te komen.

ahaaaa , mijn dank is groot ik ga eens tjekken !! dankjewel !! :thumbup: :-*

@merel33 wrote:

aaah meen je dat :mrgreen: :mrgreen: hij is nog niet helemaal in zijn hum maar komt ook door de oorontsteking

Eerst dacht ik toen ik dit las: nee, helemaal niet herkenbaar. Ik geloofde zowieso niet zo in die sprongetjes, maar hij heeft 2 dagen gejammerd, en gister kwam hij na een nachtje logeren thuis, en hij leek opeens weer gegroeid, en hij loopt nu echt aan de hand en gaat uit zichzelf staan zonder ergens aan vast te houden (waarna hij zo weer voorover duikt hoor :wink: ). Dus toch echt een sprongetje waarna hij weer meer kan. Hier gelukkig maar 2 dagen, ik was het nu al zat :silenced: