11 decemberrrrrrrr gaat ik naaaaarrrrr..........

ANTWERPEN !!! naar Clouseau 10x10 :dance: :dance: :dance:



dit wil ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren en nu was er van de week een voorstukje op tv en naat zat weer te zuchten van goh… dat wil ik wel eens meemaken.



ben nog nooooooooit naar een concert geweest :oops:



ook in dat voorstukje werd gezegt dat je wel snel moest zijn want de kaartjes vlogen als warme broodjes over de toonbank.



zegt mijn liefje , nou dan kijk je van de week of er nog kaartjes zijn …

dat heb ik dus gedaan en heb 2 kaarten besteld , doessssss naatje gaat een super vet flex mega kerst kadootje beleven !!!



yiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:



ben helemaal niet blij ofzo :liar:

wat leuk zeg :dance:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt wel !!!





is het al december ? :mrgreen:

Meid wat lekker dat je een lekker uitje in het vooruitzicht hebt!!

Ennuh voor je het weet is het december.

Wat leuk dat je nog kaartjes kon krijgen! Lijkt me idd ook heel leuk om naar toe te gaan (net zoals naar Guus). Alvast veel plezier voor straks!

Superrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Wij roepen hier ook telkens bij alle concerten van Clouseau dat we ernaartoe willen … maar nog nooit geweest. Nu wachten we nog eventjes en dna gooien we ons ook wel eens in de strijd. :mrgreen:

LEUK !!! Gefeliciteerd dat er nog kaartjes waren!



Het zijn leuke mannen, ik heb ze eens geïntervieuwd toen ze met de trein door Nederland reden, jáááááááren terug, wij waren de laatsten die mochten intervieuwen en toen mochten we blijven hangen :dance: Ze vonden dat ook wel gezellig met ons zo in een coupé :wink: Heb laatst de foto’s nog gekeken >>zucht zwijmel<<

Hee ik wist niet dat die nog optredens gaven. (die cd met “daar gaat ze” heb ik vroeger grijs gedraaid :-))

Veel plezier!!!



(ik zal ook ff een topic openen, want ik ga ook ergens naar toe :smiley: )

@Frank@ wrote:

Hee ik wist niet dat die nog optredens gaven. (die cd met “daar gaat ze” heb ik vroeger grijs gedraaid :-))

Veel plezier!!!



(ik zal ook ff een topic openen, want ik ga ook ergens naar toe :smiley: )




Ja hoor, ieder jaar uitverkocht sportpaleis en meestal doen ze dna enkele concerten exctra.!!!

Sportpaleis, dat is in antwerpen toch???

Dan denk ik dat de optredens in NL wat minder bekend zijn…

Ja klopt in Antwerpen. :wink: Misschien hebben ze idd geen optredens in nederland, heb er eigenlijk geen idee van. Hier bij ons zijn ze in ieder geval nog HOT! :mrgreen:

toen ik nog een klein meisje was en ik hoorde het nummer “daar gaat ze” och die kleine naat was helemaal in looohooooveeee van koen … ik had een t-shirt met de handtekeningen ik heb zelfs een liefdesbrief gestuurd naar hem :inlove: en ik kreeg zowaar een bedkussen met HEM erop , ooooh zucht !!!



al een jaar of 3 roep ik al ik wil naar clouseau !!! en elk jaar zeek ik naast de pot en nu !! eindelijk heb ik kaartjes :dance:



volgens mij zijn ze alleen nog maar in antwerpen maar dat boeit me niet !! ik boek een hotelletje en ga samen met me lief een weekendje zwijmelen.



nouja ik dan vooral , mijn lief houd eigenlijk helemaal niet van clouseau maar omdat ik altijd naar die pokkeherrie van hem moet luisteren gaat hij mee voor mij… de schat hahaha



stiekum zingt ie altijd wel mee als ik het hard opzet , de smiegt :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=OIfFmfQfwSE&feature=PlayList&p=8B1F8E0FD9EAE98B&playnext=1&playnext_from=PL&index=6











:inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen:

ik wist niet eens dat ze nog bestonden :lol:

Leuk zeg!

Wat leuk!! Ik vind Clouseau helemaal geweldig en zet regelmatig het nummer: Verlangen keihard aan! Heerlijk meebrullen met youtube!