Hoi Mensen,
Ik ben vandaag al 11 dagen overtijd. Normaal heb ik altijd netjes op tijd ongi maar nu niet. Heb zaterdag thuis een test gedaan maar negatief. Vandaag bij de dokter geweest weer een test nog steeds negatief. Nu moet ik van de dokter 14 dagen wachten als ik dan nog niet ongi ben moet ik weer terug. Maar heb ook geen krampen gehad die ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden. Heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik en soms komen er een soort van borrelende geluiden vanuit de onderkant van mijn buik. Mijn onderbuik is ook meer opgezet als normaal. Hebben meer mensen hier last van. Vind het namelijk niks al die onzekerheid en wachten.
Groetjes Mieke
Het kan ook zijn dat je deze keer je eisprong veel later hebt gehad, dan word je ook veel later ongesteld. Dat kan allerlei oorzaken hebben, stress, vakantie, lijnen… etc etc. En borrelende geluiden onder in je buik en zo… dat lijkt me dan meer je darmen, daar kun je ook een opgeblazen gevoel van krijgen. Ben je bezig om zwanger te worden of is het juist helemaal niet de bedoeling?
hoi dolfijntje
helaas zit er denk ik niks anders op dan te doen wat de ha zegt!
het is heel vervelend en zou best kunnen zijn dat je zwanger ben maar dat je nog heel weinig hcg hormoon in je lichaam hebt!
er zijn mensen die pas positief testen als ze 3 maanden zwanger zijn.
de ha kan nog wel een bloedtest doen daarin kan hij al snel hcg hormoon ontdekken.
maar je zegt ik wordt regelmatig ong gebruik je een voorbehoedsmiddel?
of ben je bezig om een kindje te krijgen??
gr bianca.
Hoi mensen,
We zijn wel bezig om een kindje te krijgen. Daarom is het wachten ook best iri op de uitslag. We wachten de 14 dagen wel af en mog ik dan nog niet ongi zijn dan maar weer naar de dokter.
Dolfijntje, ellendig he, die onzekerheid…
Ik heb zelf ook pas 2 weken overtijd positief getest (is helaas een miskraam geworden, maar dat staat er volgens mij los van). Vond het heel raar, omdat ik bij de eerste zwangerschap al meteen op m’n nod positief testte.
Helaas kan het ook zo zijn dat je wel nog gewoon ongi gaat worden, er valt weinig van te zeggen…
Maar ik weet hoe het is, hoe gek je kan worden van die onzekerheid… dus wil je ff heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je straks alsnog een positieve test hebt, of dat je op zijn minst snel duidelijkheid hebt!!!
xHeske