11 Dagen lang bloeden ...

Hoi lieve Meiden,



We zijn alweer bijna 11 maanden verder, en ondertussen nog geen teken gehad van een ev zwangerschap … Op zich niet zoveel aan de hand, weet dat het wat langer kan duren, maar toch erg onzeker op dit moment!! Al enige tijd ben ik keurig stipt op tijd op dag 27 ongesteld, en heb ik op dag 13 (dmv ovulatietesten) een nette eisprong … Nu deze maand loopt iets anders dan gepland … Ik zit nu op dag 11, en bloed nog steeds … Ben ong. 3 dagen ongesteld geweest, daarna minimaal … Eerst was het donker rood oud bloed, en nu sinds gister weer helder rood bloed! Het is Pasen, en kan de huisarts niet bellen met mijn vragen … Ik vraag me af wat dit zou kunnen zijn, heb dit nooit eerder gehad!! Misschien zijn er meiden die hetzelfde hebben meegemaakt?? Zijn het doorbraakbloedingen, ben ik toch ev zwanger?? Het maakt me erg onzeker …

hoi,



ik heb heel veel te maken gehad met doorbraak bloedingen.

mijn record stond op 3 weken :frowning:

dat was echt een hel, dacht dat ik nooit kinderen zou kunnen krijgen.

maar na onderzoeken in het ziekenhuis bleek dat ik kwa hormoon huishouding wel gewoon op regel was

en dat alleen het bloeden wat vervelend was maar dat ik gewoon zwanger kon worden ondanks dat

na 3 maanden hebben ze me clomid gegeven en 3 maanden later en een spuit pregnyl was het in ene raak!

nu ben ik al weer over de helft met me zwangerschap en het gaat heel goed.

was bang dat ik net als me zus ook tijdens de zwangerschap door bleef bloeden maar dat is gelukkig niet zo (afkloppen)



als je doorbraak bloeding hebt wil nog niet zeggen dat je eisprong al is geweest en je cyclus ten einde is.

ook kan je een beetje bloed verlies krijgen wanneer je een eisprong krijgt.



dus kan van alles zijn

als je het niet vertrouwd gewoon de ha bellen



groetjes renate