10e dag, regeldag??? Help

Hallo Allemaal,

Sinds vanmiddag wil Sanna alleen nog maar eten!!! Ik kan haar geen moment neerleggen, ze blijft maar huilen.

Ondertussen ben ik zo onzeker aan het worden…ik dacht met regeldagen dat ze dan om het uur kwamen of zo maar het lijkt wel of ze gewoon continu gevoed wil worden. Heb ik dan nog wel genoeg melk? Krijgt ze wel genoeg binnen? Ik kan haar toch niet 24 uur gaan aanleggen?

Oh oh oh ik ben het allemaal weer vergeten, volgens mij heb ik met Jimmy zoiets niet meegemaakt.

En het loopt zo goed, vanaf dag 1 gaat het super!!! met de borstvoeding en voelde ik me zo zeker dat ze genoeg binnen kreeg maar nu weet ik het even niet meer.

Laten huilen heeft absoluut geen nut en dat wil ik ook niet. Maar ik kan haar toch niet continu aanleggen? Ze moet toch ook slapen?

Ik hoop dat iemand me even kan helpen want ik merk dat ik hier echt heel onzeker van wordt (en na tien dagen zorgen die hormonen nog steeds voor tranen)

Jazeker, dat klinkt als een regeldag! Lekker veel bij je dragen en aanleggen als ze er om vraagt. Klinkt heel gemakkelijk, I know, maar dat is het beste om de productie op te krikken, totdat vraag en aanbod weer op elkaar afgestemd zijn.

Ik vroeg me meestal wanhopig af wat er nou aan de hand was (ze heeft geen honger, want ze heeft toch net gegeten?). Totdat ik dacht: ow, is het misschien een regeldag? Tegen die tijd was de dag al bijna weer voorbij en was het meteen al een stuk rustiger, omdat ik tenminste iets kon doen: aanleggen aanleggen aanleggen! :inlove:

Succes!!! :hug:

Hier ook op exact dag 10! Eten, neerleggen, huilen, weer eten, neerleggen en weer aan de borst :roll: Toen dacht ik nog: hoe kan dat nu, alstublieft niet, ik kan niet meer … 8)

Veel aanleggen dus, zoals je al kon lezen , dikke :hug:

Hoi,

Hoe is het vandaag? Alweer een beetje rustiger?

Het klinkt inderdaad als een regeldag, precies volgens het boekje; precies op dag 10 :thumbup: (De volgende kun je met een dagje of 10 weer verwachten :silenced: ) Veel bij je dragen, aanleggen, lekker bij je laten slapen, meer kun je niet doen. Op een gegeven moment worden de pauzes tussen het drinken weer langer en krijgen je borsten weer tijd om tussen de voedingen vol te lopen (nu lijkt het of je tekort hebt, omdat je zo vaak aanlegt dat ze daar geen tijd voor hebben, alles wat gemaakt wordt wordt meteen gedronken :wink: ) Ik heb gemerkt dat je deze dagen het fijnste doorkomt als je het gewoon op je af laat komen, go with the flow :wink: Desnoods kruipen jullie samen een dagje in bed als dat kan, maar laat iig de boel zoveel mogelijk de boel en hou Sanna zoveel mogelijk bij je.

Succes!!

Hallo allemaal,

bedankt voor de antwoorden. Vandaag gaat het weer gewoon zoals de rest van de week. Keurig om de drie uur/ drieenhalf uur voeden!

Oh wat zat ik er even doorheen gisteren. Ik dacht echt dat het aan mij lag, dat ik niet genoeg voeding meer had. Ze had van 1 uur 's middags niet meer geslapen en is uiteindelijk om 24.00 in slaap gevallen.

En nu gaat het weer goed. Mijn borsten voelen ook weer aan alsof er wat inzit hahaha.

Bij Jimmy heb ik ook wel zoiets gehad maar dat was meer om de anderhalf uur voeden. Sanna sliep gewoon echt niet en bleef maar zoeken.

Dus dit kan ik over een dag of tien weer verwachten… Is goed dat ik dat weet nu weet ik dus wat het is.

groetjes

jessss productie met succes opgekrikt dus! :dance: :inlove:

zoooo zeg kan je vertellen dat je gister er niet alleen doorheen zat hoor

ik hing gister huilend met mijn man aan de telefoon

van ik kan niet meer!!! ik stop er mee! :cry:

lag op een gegeven moment een uur op bed met een tygo aan de borst

en dan sliep ie weer een uurtje en dan kwam ie al weer

voelde me echt een leeg gemolken koen op een gegeven moment

maar wat heeft ie vannacht heerlijk geslapen

en ik ook

2 uur voor het laatst aangelegt en om ongeveer 7 uur kwam ie pas weer

en heb daarna nog heerlijk door geslapen tot 09:30 uur