100 haringen!???

Soms gluur ik even op de Holland At Home website. Even mezelf lekker maken aan Nederlands spul. Nu hebben ze ook een Koel-versie hiervan. Dus frituur snack, vis pakketten, etc etc.

Zie ik MAATJES HARING…Maar waarom nou 149 euro voor een pakket?? Nou…omdat er dus HONDERD haringen in zitten. :shock:

En, doos dat ik ben, ik zat even te twijfelen…Mmmmm…Haring…honderd…maar toch…HARING.

zucht

Honderd Haringen…Ik vraag me af hoe lang goed blijft in de koelkast… :think:

Maar nee…149 Euro voor 100 visjes… :frowning:

daarvoor kan je bijna even de overtocht maken en gezellig hier ergens een haring happen met vrienden uit NL :o

:mrgreen:

Haringfeestje geven??? Die engelsen aan een nieuwe hap krijgen? :mrgreen:

Nu heb ik zin in haring :mrgreen:

Die dingen zijn vast niet in te vriezen voor later? :confused: Want dan doe je gewoon een deel in de vriezer. Maar toch. 100 is echt heel erg veel. En volgensmij is 1.49 voor een haring niet vreselijk stuitergoedkoop, of wel?

Invriezen kan hoor! :thumbup:

Haring moet je vers eten ik zou lekker nog heel even wachten dan zijn de echte nieuwe er. :wink: Uit mijn hoofd op 9 juni.

Ik zou dan eerder een goedkoop ticket boeken en op het nederlandse strand een haring eten. 8)

Haring…Nederlands Strand…Nederlands friet met mayo…Bitterballen…Bosche Bol…en dan op de terug reis £100 aan overgewicht moeten bij betalen vanwege het vele eten.

Ooh! Indonesische RIJST TAFEL!

Ok…Ik denk dat ik niet op Holland At Home moet gaan kwijlen…um…kijken.

Get eten wat ik voor vanavond bedacht had (sausages and mash) lijkt nu niet lekker meer.

ok…Madre…Heb je ruimte voor me? :lol:

Nef gewoon een kok rondreisje gaan maken!

En dan elke avond ergens anders en alleen maar echte nederlandse dingen.

Er is vast wel elke dag een kokker te vinden die mee wil eten met een patatje, een haring, een bosche bol, een zak drop, bitterballen in de avond met lekker drinken erbij, broodje hagelslag, gewoon een bruine boterham kaas, speculaasje of beter nog in december pepernoten bij de thee…

Mocht je het ooit echt gaan doen, dan ben je welkom hoor :lol: (laat maar weten wat je wilt eten, we regelen het :thumbup: ).

Vraag me trouwens nu direct af… kennen jouw kids die echte nederlandse dingen eigenlijk wel?

Oh nef gaan wij samen bitterballen eten :mrgreen: :drool:

Maar 100 haringen, zo waarom niet gewoon per 10 ofzo, dat verkoopt dan toch ook sneller.

volgens mij kan je ze niet invriezen omdat ze volgens mij al een keer ingevroren zijn.

Haring invriezen

Door invriezen kan de houdbaarheid van het product met maanden worden verlengd. Het rijpingsproces verloopt in dat geval bijzonder traag. Daardoor kan de consument het hele jaar nog een Hollandse Nieuwe eten van uitstekende kwaliteit.

Bron: http://www.fish-nederland.nl/nederlands/vis___gezondheid/hollandse_nieuwe

@Rooike wrote:

Haring invriezen

Door invriezen kan de houdbaarheid van het product met maanden worden verlengd. Het rijpingsproces verloopt in dat geval bijzonder traag. Daardoor kan de consument het hele jaar nog een Hollandse Nieuwe eten van uitstekende kwaliteit.

Bron: http://www.fish-nederland.nl/nederlands/vis___gezondheid/hollandse_nieuwe

Wat meisje bedoelt is dat als ze naar Engeland worden verstuurd het vast al een keer ingevroren is geweest en dan kan je het niet nog een keer doen.

Technisch gezien zouden de haringen bevroren aankomen en dan meteen de vriezer in gaan. Als ik ruimte maak…Het wordt vervoert in droog ijs.

En een “snoep-reisje” Nederland zou ik alleen mogen doen als ik naar Nederland zwom, en overal naar toe zou lopen. Ahaha

Noah heeft drop geprobeert (Disgusting, mum how can you EAT this??), appelstroop (Um, why is it black?), speculaas vindt hij erg lekker. Verder niks anders geprobeert met hem.

Ava heeft helemaal niks geproeft van nederlands eten.

Ik moet ze een keer mee naar Nederland nemen.

Ooit!