10 minuten gesprek gehad

Jan heeft het 10 minuten gesprek gehad over emma en alles is goed, ze kende al 17 letters van de 26… en in groep twee wordt verwacht 9 te kennen. dus prima… rekenen kon ze erg goed ( geen idee van wie ze dat heeft!!) ze kreeg nu ook wat extra werkjes af en toe want ze verveelde zich wat… ze was helemaal toe aan groep drie!



heel verschil met het vorige gesprek want toen was juf nogal twijfelachtig, tijdens het gesprek kwamen we er al achter dat ze de verkeerde gegevens voor haar neus had ( handig 2 emma’s) en toen was het allemaal wat warrig, daarna heb ik haar er ook nog over gebeld omdat ik ineens heel erg ging twijfelen hoe het dan met emma op school ging…



maar vanavond gaf ze ook al aan dat ze de vorige keer dingen door elkaar gehaald had… juf is een chaoot en dat is gelukkig ook bekend… hahaha

maar goed helemaal klaar voor groep drie dus wat weer best spannend is…kan ze straks lezen enzo… lijkt me heel vreemd ze kan het wel al een beetje maar als ze echt zelf boekjes gaat lezen lijkt me erg leuk voor dr… heb al een heeeeeleboel leuke boekjes gezien!

Goed hoor!!! En volgend jaar groep 3, volgens mij worden ze dan echt snel groot :inlove:



Voor Tiemen hebben we ook 10 minuten gesprek gehad, gaat naar groep 2 komende schooljaar. Hij is de laatste tijd met sprongen vooruit gegaan, zo lekker om te horen!

Fijn dat het zo goed gaat. Minder fijn dat de juf zo warrig is.



Ik heb ooit gehad dta m’n ouders op de middelbare school een ouderavond hadden en toen zei de leraar: gaat niet zo goe dhe met Danielle, ze is erg veel absent (spijbelen) en haalt veel slechte cijfers. M’n ouders waren woest en ik mocht mezelf thuis verandwoorden. Ik was me van geen kwaad bewust. Ouders weer naar school gebeld: foutje verkeerde Danielle. Gegevens waren van een ander. Nou lekker dan. Ik had al bijna huisarrest.

nou juf is bekend als chaoot dus dat scheelt al wat… maar het was wel maf… maar niet het hele gesprek had ze de verkeerde voor hoor alleen in het begin even… nu had ze het meteen goed en was alles OK/ overkomt haar ook geen twee keer denk ik hahahaa



dat lijkt mij dus ook dat ze in groep 3 dan ineens zo echt groot gaat lijken… tis al een hele tante maar goed ze groeit natuurlijk door… en het lijkt me heerlijk als ze lezen kan want emma is gek op boeken en de donald duck en kan zich moeilijk alleen vermaken maar met een boek is dat natuurlijk wel leuk!! en er zijn zoveeeeellll leuke boeken!!!