10 maart naar K3,vraag over zitplaatsen

Hoi,

Mn dochter haar wens gaat eindelijk in:naar K3!! We hebben de kaartjes in huis. We zitten in rij 25 stoel 6 en 7 in de Arena. Kan iemand mij vertellen of we dan goed zitten? Ik kan het via google niet vinden.

Groetjes

Volgens mij moet er wel een plattegrond van de ArenA op internet staan. Welk vak heb je?

Tis in Ahoy :wink: . Misschien kun je het op de site van Ahoy vinden? Wij gaan ook 10 maart :dance: .

Hahaha, scheelt een paar kilometer. Goed dat ze er nu achter komt.

Is mij ook niet echt duidelijk, ook niet aan de hand van de plattegrond.

Staat bij dat rij 1 vooraan in rang 1 is en rij 29 achteraan in rang 2.

Wij zitten Tribune (ingang arena) en dan rij 10 stoel 6 (en nog 2 ernaast). Maar ja wáár we dus zitten, geen idee.

Ben even verder gaan zoeken en heb wat gevonden op site van Seetickets.

Wij hebben 1e rang Tribune, dus zullen de plekken links en rechts zijn.

Als jullie Arena hebben denk ik dat jullie middenin zitten.

Ik kan de plattegrond wel vinden uiteraard,maar daar staan geen rij nummers in de arena. Het kan of voor het podium zijn,joehoee,of op de tribune helemaal links achter :frowning:

Jammer dat dat niet te vinden is…

Hebben jullie ook nieuwe kaarten gekregen ? Ik had ze vandaag in de bus met als toevoeging de letter B. Dus droomstoelen B rij 7 :think: . Nouja we zullen wel zien,tis bijna zover!

Staat B dan voor droomstoelen? Volgens de plattegrond hierboven zit e dan achter t poduim… Ook via de tandpasta? bij mij staat arena rij 25 stoel 6 en 7.

Heb ze gemaild en ik weet nu waar we zitten.

Nee niet via tandpasta :wink: . We zullen toch niet achter het podium zitten :eh: . Nouja ik zie het de 10de wel.

Nee joh droomstoelen zijn die rode blokken.

Ik heb kaarten via mail gehad. Heb ze pas maanden na bestelling gehad. Was iets fout met layout ofzo? Heb seetickets gebeld vorig jaar.

Sunce waar zit je dan ?

ik zit rij 25 arena,stoel 6 en 7. Op de kaart is dat het 2 gele vlak in het midden,to het poduim, met die groene streep.dan zitten we voor de groene “streep”. Dus best nog wel een goed plekkie!

Ja ik kreeg de kaarten ook pas laat,had er een mailtje over gehad dat er iets fout was gegaan.

Wat gaaf zeg…