10 maanden en dan al 'bellen'!

Wat we vanavond toch weer hebben meegemaakt.

We waren weer even op de kamer van de meiden aan t spelen en Samila had onze telefoon in handen. Mocht ze wel even mee spelen. Was toch geblokkeerd.



Opeens zegt Isana “Wawa� en doet haar rechterhand naar haar rechteroor. Ik zeg: ja, telefoon. Bellen he?!



Samila gaat zogenaamd bellen en Isana zegt nog een keer “Wawa� en doet dit keer haar linkerhand naar haar linkeroor! Echt het gebaar van bellen!!!



En even later mag ze zelf de telefoon in handen hebben en wat doet ze: de telefoon gaat naar haar oor. Althans, een poging tot…hij hangt bijna op haar achterhoofd, maar goed.



Ik kan me nog goed heugen dat Samila dat toen ook deed. En ook de telefoon op de kop…Maar hoe oud Samila toen was?! Ik dacht ouder dan Isana nu…(maar misschien vergis ik me daar ook wel in).



We hebben zo genoten!!!

:shock: wat een slimme meid!

wauwwwwwwwww :inlove: :thumbup:

Volgende keer een foto maken van deze actie :smiley: :smiley: .

Ik zie het al helemaal voor me.

wauw zeg. wat goed :thumbup:

@Lynda wrote:

Volgende keer een foto maken van deze actie :smiley: :smiley: .

Ik zie het al helemaal voor me.




We hebben t wel op film, fotocamera was niet zo snel voor handen. Is ook niet digi trouwens, dus t zou ook wel heel erg lang duren voor ik t hier kon showen…



Maar t is zo’n lief gezicht en ze deed t vandaag weer!

Hihi,



over 15 jaar vind je het misschien minder leuk als je je telefoonrekening ontvangt… :wink:



Groetjes, Elise

Ik vrees van wel. :smiley: