Hoihoi,
Mijn dochterje is nu bijna 5 maanden en ik ben 10 dagen overtijd.
Ik heb toen ik 3 dagen overtijd was een test gedaan maar die was negatief. Vlak voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden had ik last van pukkeltjes in mijn gezicht en was ik sjaggie :mrgreen: Mijn tepels zijn ook erg gevoelig en het voelt niet meer prettig als ik Isabella de borst geef.
Ik geef BV en ben al 3 keer ongesteld geweest…
Ik hoop dat ik niet alweer last heb van onregelmatige cyclussesn. :thumbdown:
Pfff, kweet het niet meer.
Groetjes,
Linda
misschien nog even een testje doen??
Voor ik zwanger werd heb ik ook wel eens een cyclus overgeslagen. Irritant is dat.
Tsja, je bent nog maar 5 maanden na de bevalling en je geeft borstvoeding…dus met een negatieve test betwijfel ik of je zwanger bent!!
@Joepie wrote:
Tsja, je bent nog maar 5 maanden na de bevalling en je geeft borstvoeding…dus met een negatieve test betwijfel ik of je zwanger bent!!
Ik betwijfel het zelf ook , maar je weet maar nooit. :think: Toen ik van Isabel zwanger was heb ik pas na 1 1/2 maand getest.
Ik denk dat ik maar een testje ga doen bij de HA. Als die negatief is zal ik vragen of hij me doorverwijst voor een echo. :shifty:
Ik hoop dat hij me doorverwijst , want ik pas met de pil beginnen als ik zeker weet dat ik niet zwanger ben.
Doet jouw huisarts dat? Die van mij niet hoor. Die zei jaren geleden al (hoor mij, oma spreekt :roll: :lol: ) dat de test van de apotheek/kruidvat net zo goed was als die van hem en dat ik gewoon zelf kon testen…
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je cyclus gewoon nog onregelmatig is door de BV. Maarja, duidelijkheid heb je idd pas als je test. Succes!
Zolang je nog BV geeft mag je toch niet met de pil beginne,dus die zorg hoef je niet te hebben (of begin je aan een pil die wel mag met BV?)…ik vermoed ook eerder dat het een de BV en onregelmatigheid van een weer beginnende ongi is…
Het zal me verbazen als een huisarts je een echo laat maken…maar ben benieuwd…ik denk eerder dat hij aangeeft dat je even moet wachten en daarna opnieuw kan testen.
Ik neem aan dat mocht het wel zo zijn dat je er blij mee bent???
Mijn huisarts wilde ook geen test doen toen ik 11 dagen overtijd was. Ik moest nog maar 3 weken wachten. Ik ben nu 19 dagen overtijd en test nog steeds negatief, dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.
Ik hoop voor je dat je het bij de ha voor elkaar krijgt! Ik weet natuurlijk niet hoe dat zit als je 5 maanden geleden bent bevallen. Succes!
Er staat echt wel een flinke tijd voor het volledig herstel van je cyclus.
Ten eerste start je met de eerste weken nabloedingen,die niet bij iedereen hetzelfde hoeven te zijn. Wellicht wordt zo’n bloeding aangezien voor een menstruatie.
Maar los daarvan is een zeer onregelmatige cyclus zeer normaal…misschien wel hele hele eerste jaar nog…( 9 maanden op, 9 maanden af)…
Als je dan ook nog eens BV geeft…
Mijn ongi kwam pas na ongeveer 8 maanden weer op gang. Daarna is het 7 maanden onregelmatig geweest…ook al zaten er wel eens 2 regelmatige maanden tussen…
Ben benieuwd wat je HA zegt!
Ik zou nog even testen…ik dacht ook dat het niet zo zou zijn :think:
Maar zie mijn onderste banner :mrgreen: Want ik bleek dus toch ook zwanger na 5 mnd en met volledige borstvoeding
Groetjes Alex