NOT,…
De installatiemonteur zou hier om 10.30 uur zijn, ik zei nog aan de telefoon, is prima die tijd, maar ik zit erg op tijd omdat mijn zoontje naar de peuterzaal is en gehaald moet worden. Geen probleem hoor mevrouw, hij is er om 10.30 uur :roll: en het duurt maar een half uurtje ongeveer.
Nou lekker is dat, beetje doorwerken dan maar meneer :mrgreen: Ik ga om 11.20 uur WEG!
Heb gebeld,… er is een storing waar deze superman op af moest :mrgreen:
DUS,… ik zie hem later wel weer! Als ik weer terug ben hahaha.
Geen probleem.
die knurften komen nooit op tijd…
maar uh, je eerste post is van 10.30 precies, op het moment dat je het typte was het dus nog niet eens half 11… :shifty:
fijn dat ze je ff bellen… goed datjij hun maar ff belde dus.
fiep slaapt nog een beetje haha eerste post is van 10.52, maar in het onderwerp staat 10.30 :mrgreen:
nee mijn eerste post plaatste ik om 11.50 uur :think:
Je raadt NOOITTTTT welke auto NU voor mijn deur staat :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: DE MONTEUR!!!
IK MOET WEG MENEER!!!
@kaboutertje wrote:
haha wat een lekkere verwarring. ik las 10.30, stond recht naast de 10.52, en jij maakt er nu 11.50 van, wat dan weer in de toekomst ligt...
Maar hoe dan ook blijft het irritant. Ik heb paar keer gehad dat ik vrij van werk had gevraagd voor zo iemand, en dat ze dan, zonder bellen grrrrrr, gewoon niet komen opdagen omdat ze het te druk hebben. Echt, hoe kan het dat bijna al die mensen niet in staat zijn gewoon te communiceren???
irritantz eg, zijn ze e rnog niet ?
ach ja t zal ze leren oor de dichte deur haah ,
:-*
nou idd, ik heb hem net gezegd dat ik weg moet.
komt hij vlgd week wel weer zei hij :o NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb de droogtrommel en alles van de wasmachine afgetild zodat hij bij dat deurtje kan, dat doe ik niet nog een keer :naughty: Dan maar NU, ik vlieg wel even heen en weer met hem alleen in huis!
Moet ik maar even op vertrouwen dan.
(woon in klein dorp, ken het bedrijf goed dus moet kunnen hoop ik :shifty: )
Paar minuten ben ik er weer! Hij beloofde ook iets extra’s te doen :mrgreen: als goedmakertje!!!
@kaboutertje wrote:
Paar minuten ben ik er weer! Hij beloofde ook iets extra’s te doen :mrgreen: als goedmakertje!!!
iets extra’s :think: zoals hihi
@marijke79 wrote:
@kaboutertje wrote:Paar minuten ben ik er weer! Hij beloofde ook iets extra’s te doen :mrgreen: als goedmakertje!!!
:mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@marijke79 wrote:@kaboutertje wrote:Paar minuten ben ik er weer! Hij beloofde ook iets extra’s te doen :mrgreen: als goedmakertje!!!
Doorsmeerbeurt… :inlove: :lol:
@marijke79 wrote:
@kaboutertje wrote:Paar minuten ben ik er weer! Hij beloofde ook iets extra’s te doen :mrgreen: als goedmakertje!!!
Hihi ja, dat vraag ik me ook wel af eigenlijk :mrgreen:
@faizaa wrote:
@fiep klophout wrote:@marijke79 wrote:@kaboutertje wrote:Paar minuten ben ik er weer! Hij beloofde ook iets extra’s te doen :mrgreen: als goedmakertje!!!
Doorsmeerbeurt… :inlove: :lol:
:lol:
ik dacht ook gelijk aan een doorsmeerbeurtje :mrgreen:
@kaboutertje wrote:
Je raadt NOOITTTTT welke auto NU voor mijn deur staat :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: DE MONTEUR!!!
IK MOET WEG MENEER!!!
Als jij 11:50 ziet staan dan staat je tijd nog verkeerd in je instellingen op het forum.
nee ik bedoelde zo rond 10.50 uur dat ik postte! Maar die paar minuten zijn helemaal niet relevant hij is uiteindelijk veel te laat gekomen
En dat extra’s hahaha ik las het nu net terug en bedacht me ineens :think: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar meiden wees gerust, geen stiekeme affaire met de reparateur hij heeft onze ketel even bijgevuld hahaha!
Kijk als het nou een héle knapperd was,…
nee hoor! heb een leuke vent!
Grmbl, dat zal je altijd zien. Nou ja ik zou het uitleggen (of vlug de achterdeur uit gaan :oops: als je geen tijd hebt).
Lastig hoor, die bedrijven die nooit op tijd lijken te kunnen komen.