10+3 wkn, in- of uitwendige echo?

Ff een vraagje, ik heb morgen een echo, ben dan 10 wkn en 3 dgn zwanger van een tweeling ( tenminste als alles nog goed zit), nu willen mijn zus en nichtje mee, maar denken jullie dat ze al een uitwendige echo gaan doen op dit termijn?

Ik denk uitwendig!!

Veel plezier bij de echo!!

Ik kreeg met 10 weken 5 dgn een inwendige.

Ik heb met 7 weken en 1 dag een uitwendige gehad.

Krijg volgende week met 9 weken weer een uitwendige…

Ik kreeg met die termijn een uitwendige.

Bij Mirthe heeft ze met 8 weken ook een uitwendige gemaakt, ging ook prima.

Oke niet mooi beeld met 8 weken, maar het ging me niet om het beeld het ging me om het hartje :mrgreen:

Ik heb met 7 weken al een uitwendige gehad, maar wel met de waarschuwing dat het kan zijn dat ze niks zien. Bij een tweede, en als je niet te fors gebouwd bent zeiden ze tegen mij toen, kunnen ze heel vaak al heel snel uitwendige echo’s maken.

Jij bent al een stuk verder, ik denk dat ze het gewoon uitwendig zullen doen hoor!

Je kunt toch met je zus en nichtje afspreken dat ze bij een uitwendige erbij kunnen zijn, maar anders buiten moeten wachten? Of is dat raar?

Dat zal wel een uitwendige worden, dat lukt toch sneller bij een volgende zs.

(Bij deze zs was de echo met 9 weken al uitwendig, terwijl dat bij mijn eerste zs met 11 weken nog niet lukte!)

ik denk ook uitwendig!!

Ik heb alleen maar met 7 weken een inwendige gehad met 8 weken kreeg ik gewoon al uitwendig :wink:

Zal idd wel n uotzendige worden en zeker met n tweeling :thumbup:

bij zowel Y en deze zwangerschap met 10 wkn en 3 dgn een uitwendige echo gehad.

Als je niet heel erg dik bent, veel spek op je buik :wink:

Dan zal het wel een uitwendige echo worden hoor.

Veel plezier morgen :thumbup:

Als je idd een tenger postuur hebt dan doen ze vaak een inwendige.Ik had met 9 weken een echo en vroeg om een inwendig.Dat mocht omdat ik vrij tenger ben.Maar mocht er niet genoeg te zien zijn dan deden ze alsnog een inwendige

Danielle

|Succes vandaag…spannend

Ik vroeg natuurlijk om een uitwendige :doh: …foutje in het vorige bericht

ik kreeg steeds inwendige echo’s…

maar daar is ook een medische reden voor :wink:

Ik heb vanmorgen voor het eerst de/het hartje(s) gehoord, als ik die nu kan horen dan zal er ook wel wat te zien zijn vanaf de buitenkant :inlove:

Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, van mij mogen ze net zo goed inwendig doen, maar uitwendig vind ik iets prettiger met anderen erbij :wink:

m… denk eigenlijk juist inwendig, als het er 2 zijn misschien zijn ze dan nog wat kleiner en is alles wat lastiger te zien… zelf had ik bij E. een inwendige echo met 9+3, alhoewel ze het wel eerst uitwendig geprobeerd hebben. De 2e keer hetzelfde, eerst uitwendig geprobeerd, daarna inwendig, alleen was het toen helaas niet goed :frowning:

Denk gewoon uitwendig, ik kreeg tot 2 keer toe een uitwendige

echo met 6 weken en een paar dagen.

Heb nog nooit een inwendige echo gehad. Beide keren probeerden

ze het uitwendig en dat ging goed.