1 oor groter dan de andere

Mijn vriend kwam er gister achter dat Jasly dr oortje groter is dan de andere en je ziet het echt goed!!!

Hij maakt zich zo erg druk over zulke dingen, hij zei gelijk vraag het op KOK of dat wel normaal is!!!

Ik maak me er niet zo druk over, Ik vind het juist wel schattig, Ik maak me juist altijd druk over andere dingen, en dan maakt hij zich er niet zo druk over,Ik hoop wel dat dat bijtrekt?

Tjah… Dus mijn vraag namens mijn partner is: rekt het wel bij dat oortje en is het wel normaal???

Bedankt!!!

hier een baby met elfenoortjes :mrgreen:

het gaat vanzelf minder opvallen als het koppie groter word maar bijtrekken? dat lijkt me sterk… :think:

wel leuk een elfenoortje!!!

Nou minder opvallen is ook goed!!!

Komt het niet omdat ze net geboren is en dat alles nog rechtmoet trekken?

Nou ik denk het niet… tjah het kan toch? haha

bij echte kreukeloortjes zie je het nog wel eens dat ze losfloepen zeg maar, maar joh… een beetje verschil zie je straks echt niet meer hoor :-* (ik vind dat juist wel schattig :inlove: )

ik geloof dat je de oortjes van mijn dochter wel redelijk kan zien op deze foto :inlove:

aaagh!!!11 zo schattig :inlove:

jaa ik zie het!!! wel heel erg schattig en een mooi kindje zeg!!!

ps. jasly heeft ook zo een broekje!!! alleen een paar maatjes kleiner! :inlove:

niks is syametrische aan je lichaam.

je ene voet is net iets groter als de ander, je ene borst is groter dan de ander. soms gaat het om mm en soms is het duidelijker te zien.

mijn ene oog staat hoger als de ander en de een is wat kleiner dan de ander.

dus ws blijft het zo, maar dat is niet erg althans medische gezien :wink:

hoe dan ook het is een pracht meisje op de foto :inlove:

@Baby2008Diablow wrote:

ps. jasly heeft ook zo een broekje!!! alleen een paar maatjes kleiner! :inlove:

dit is ook nog maar een maatje 56 hoor :mrgreen: juul was nogal huh… klein toen ze geboren was ze heeft nu nog steeds 56/62 van broekjes want ze heeft korte dikke beentjes nu hihihihi

ze was bij de geboorte net 2500 gram en maar 45 cm dus de eerste 2 maanden heeft ze maatje 44 gehad :inlove:

enne juul haar oortjes zijn aan de bovenkant "los"zeg maar dus haar puntjes staan naar buiten geklapt , vind het zoooo schattig maar oook een beetje mal toen ze er net was was het net een kleine hobbit met een kreukelkoppie en elfenoortjes :mrgreen: :inlove:

haha een kreukelkoppie met elfenoortjes… klinkt eigenlijk nog wel schatig ook… Volgens mij moeder was mijn broertje net zo’n gerimpelde hond die te ruim in zijn vel zit… is trouwens helemaal goedgekomen bij hem hoor…

OP de foto is niet echt duidelijk te zien van de oortjes van Jasly hoor…

Mijn kleine meid heeft ook 2 verschillende oortjes…

Kijk zelf maar…

@mama tina wrote:

haha een kreukelkoppie met elfenoortjes… klinkt eigenlijk nog wel schatig ook… Volgens mij moeder was mijn broertje net zo’n gerimpelde hond die te ruim in zijn vel zit… is trouwens helemaal goedgekomen bij hem hoor…

OP de foto is niet echt duidelijk te zien van de oortjes van Jasly hoor…

Mijn kleine meid heeft ook 2 verschillende oortjes…

Kijk zelf maar…

jaaaaa ook losse flappies tis toch zoo heerlijk he :inlove: (weet alleen niet of hun het zelf later zo leuk gaan vinden :mrgreen: )

kreukelkoppie , elfenoortjes en ook nog rood piekhaar … arm arm arm kind

(maar ik ben zooooo fliefd op haar :inlove: )

hier was het dametje trouwens net een maand oud hoor :mrgreen:

tyg had echte schelpenoortjes,

alsof ze dubbel hadden gezeten.

nu heeft ie flappies

en I luv it :inlove:

@Ziet wrote:

tyg had echte schelpenoortjes,

alsof ze dubbel hadden gezeten.

nu heeft ie flappies

en I luv it :inlove:

fotoooooo! :inlove:

mischa heeft in 1 oortje een vouwtje, zooo leuk.

aagghh wat een schattige kindjes allemaal!! :inlove:

tjah pappa maakt zich er druk over,

ik vind het maar een schoonheidsfoutje

het is best schattig!!! :inlove: