15 Juni wordt Thomas 4 jaar.
Dat is 2 weken voor de zomervakantie en dus heb ik op zijn school afgesproken dat hij na de zomervakantie begint en op de psz dat hij nog 2 weken langer mag blijven.
Maar nu is het zo dat ze op de psz op je 4e verjaardag niet allen voor de jarige zingen, maar ook om het feit dat hij naar de basisschool gaat en dus afscheid neemt.
Nu wou juf alles in 1 keer doen, vlak na zijn verjaardag, maar is dat niet vreemd voor die jongen? Zingen ze dat hij naar de basisschool mag en moet hij daar nog 8 weken op wachten… en dan ook eerst nog een paar keer naar de psz…
Ik dacht dan trakteert hij voor zijn verjaardag op iets lekkers en dan nog op de laatste dag op een afscheidscadeautje (dat is hier op de psz gebruikelijk bij een afscheid een cadeautje geven).
Of is dat te veel van het goede?
Wat zouden jullie doen?
ik zou het ook in 2x doen
is het voor thomas ook niet verwarrend
want ik neem aan als hij voor andere kids zingt die naar de basisschool gaan
dat hij ziet dat ze niet meer komen en
hij hierdoor straks ook denkt dat hij niet meer hoeft!
2 x… zou ik doen!
Jep, 2 keer. Dan is het voor Thomas ook duidelijk.
8w is een eeuwigheid voor zo n kleintjes :shock: , zeker in twee keren!
:lol: Dan is het nog 6 weken wachten voor hij echt naar de kleuterklas mag… maar is dan al 2 weken minder
Ga het er maandag met de juf over hebben!
Ik wou Thomas eerst voor zijn verjaardag laten trakteren (want dan heeft hij zijn feesthoed tenminste!) maar dan gaat hij op schoolreisje! :dance: