1 liter flesvoeding

ik kan nie anders zeggen dan toch maar meer water in de fles… zo drinkt hij wel de hoeveel heid maar niet de melk zeg maar…

mv2kids, bedankt voor je snelle reactie :smiley: .

Ik ben net even op het inloopspreekuur van het CB geweest. Verpleegkundige raadde me nu aan om dan 5 flessen te doen van 210 en 7 scheppen en dan JohannesBroodpitmeel toe te voegen.

Tot hij 4 maand is en dan kijken naar eventueel bijvoeding :think: .

We proberen het maar weer. Ik hoop dat het helpt. Verder is hij wel heel tevreden namelijk.

over 2 weken is hij 4 maanden en mag evt. met bijvoeding begonnen worden ( ja, ze raden 6 maanden aan, weet het… maar het zou kunnen )

je kan of terug naar de 5 flessen en dan kijken wat ie doet, zou dat echt niet werken dan ben je in de tussen tijd een week verwijderd van de 4 maanden en zou je eens kunnen kijken hoe hij op een paar hapjes fruit reageert… Zou nog geen heel potje doen, maar misschien kan je met wat hapjes al een beetje speling krijgen… het is alsnog bijvoeding, maar voor veel kinderen doet fruit wonderen… zoveel melk lijkt me ook niet alles… werkt de fruit wel dan heb je toch eventjes wat meer speling…

succes

groetjes,

Louise

vier voedingen is ook wel heel weinig. Ik zou er ook extra water in doen. Het is ook zo warm nu, dan is vier keer drinken op een dag toch wel heel weinig.

Hoi,hoi,

Op dit moment geven wij 5 flessen van 210 met 7 scheppen en 1 schep johannesbroodpitmeel. We doen door de laatste fles ipv het johannesbroodpitmeel, 2 scheppen Nutrix door de fles.

Het gaat goed. Nure is tevreden :smiley: en hij heeft de afgelopen 4 nachten doorgeslapen.

Vanmorgen naar het CB geweest. Hij weegt nu 8340 en is 68 cm. Omdat hij zo groot is kregen we het advies om te beginnen met groente. Eerst een klein potje verdelen over drie dagen en als daar geen reactie opkomt een ander potje. Als het goed gaat over een tijdje met fruit beginnen en de Nutrix uitbreiden.