1 jarig kind uit auto bevrijd

In Denekamp is gistermiddag een 1-jarig kind uit een snikhete auto bevrijd.

Het zat al een uur opgesloten in een auto die aan de Eurowerf in de volle zon was geparkeerd. Politieagenten hebben de autoruit ingeslagen om het kind te bevrijden. Pas nadat het kind water had gedronken werd de eenjarige rustiger. De peuter is ter observatie in het ziekenhuis opgenomen. De moeder meldde zich enige tijd nadat het kind was bevrijd uit de snikhete auto. De 39-jarige vrouw uit Duitsland verklaarde dat ze zich niet gerealiseerd had dat het zo heet zou worden in de auto. De vrouw heeft een proces verbaal gekregen.

bron: rtv oost

Wat een stomme actie zeg.

Iedereen weet toch dat het snikheet wordt in een auto die in de zon staat.

Snap ook al niet dat je kind van 1 zo lang alleen laat in een auto. (of het nou heet is of niet) Dat ze niet eens heeft gemerkt dat de politie haar ruit heeft in gegooid, dan was ze wel heel erg ver weg van haar auto en kind.

Ik durf Tycho echt niet alleen in de auto te laten.

Soms moet ik wel eens pinnen onderweg en dan staat de auto bijna voor de pinautomaat en dan weet ik niet hoe snel ik moet pinnen en naar mijn auto moet blijven kijken.

Het is toch mijn kostbaarste bezit wat ik in de auto laat zitten.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60451

Is dat niet dezelfde?

Hoop dat het dezelfde is, zouden er nog meer van die domme mensen rondlopen :think: (laat mij naief zijn… :shifty: :? )

Wij laten Rivano nooit in de auto achter, niet om te pinnen niet om te betalen bij het tanken…gewoon nooit

Deze moeder is toch niet goed wijs…had niet bedacht datt zo warm zou kunnen worden :wall:

Ik vraag me een ding echt af. Waarom blijft dit gebeuren .Vooral na zoveel verhalen. Te erg.

Echt ongelooflijk. Je zou naar al die horror verhalen toch wel weten wat de afloop is. Wat een domme idiote gekke mensen die dit doen sorry. Die zijn geen kind waard. Ik word altijd zo woest als ik dit weer lees.

ja is idd hetzelfde! :oops:

het lijkt tegenwoordig gewoon de normaalste zaak van de wereld joh … je kind in een hete auto te laten zitten :wall: :wall:

neee … is het werkelijk waar z`on grote moeite om je kind gewoon even mee te nemne