1 jaar mama

Morgen wordt mijn boef 1 jaar. We gaan de baby-periode afsluiten je wordt nu een heuze dreumes.

In weemoed kijk ik terug op het afgelopen jaar. Aan de ene kant ben ik blij dat we dit jaar afsluiten en aan de andere kant een beetje verdrietig om dat ik weet dat de kans heel klein is dat ik dit nog een keer mag overdoen met een ander klein mensje.

Ik denk terug aan de nachtvoeding bij het schijnsel van de kerstboom. Aan het kleine mannetje wat ik 6 weken aan de borst heb mogen hebben.

Aan de nachten met je opzitten omdat we nog niet wisten dat je zo’n last van je nekje had.

Aan je eerste lachje. Aan je eerste kwijl kus. Aan alle dingen dingen die je hebt geleerd in het afgelopen jaar.

Lieve Moreno. Je bent mijn wondertje. Morgen gaan we een nieuwe periode in. Ik ben trots jou mama te mogen zijn.

Lieve Coor,

ik wens jullie morgen een top dag toe. Jullie lieve boeffie alweer 1, mijn monstertje al weer 1… wat een snelheid zo’n jaar.

Je weet dat je me altijd mag bellen of wat dan ook he. Je hebt een heftig jaar achter de rug, maar komend jaar gaat beter worden hoe dan ook!!

:hug:

jha zo’n 1e jaar gaat snel…je blikt dan echt terug op de tijd die jullie gehad hebben samen, en hoe snel dit allemaal is gegaan

meid ik wens jullie een fijne verjaardag vandaag maak er een mooi feest van…

Ohh tranen springen in mijn ogen. :oops: Mooi geschreven

Gefeliciteerd alvast :thumbup:

moreno gefeliciteerd met je verjaardag!!!

ennuh idd erg mooi omschreven…suc6 en veel plezier met de dreumes periode!!!

pink even traantje weg

Wij mogen volgende week.

Hier hetzelfde gevoel gehad vorige week. Daar stond ik dan met tranen boven de verjaardagstaart met 1 kaarsje :?, met een huis vol visite :oops: . Hopelijk voor ons nog wel een keer tweede.

Gefeliciteerd!!! :mrgreen: :mrgreen:

coor hier nogmaals

:dance: :dance: :: MORENO :: :dance: :dance:

GEFELICITEERD MET JOU 1E VERJAARDAG

****** :-* :-* :-* ******

@Anita wrote:

Ohh tranen springen in mijn ogen. :oops: Mooi geschreven

Gefeliciteerd alvast :thumbup:

Hier ook :oops: … super lief zeg!