1 dag overtijd.....

Vandaag ben ik 1 dag overtijd. In m’n buik loopt het al anderhalve week flink te rommelen en ik ben de laatste week met vlagen ook duizelig. Afgelopen vrijdag heb ik al getest…ik kon niet wachten :oops: maar die was negatief. Nu durf ik gewoon niet te testen! hahaha Wat erg maar ik heb het gevoel dat het weleens raak kan zijn en zit dus niet te wachten op een negatieve test.

Na ruim een jaar mag het wel eens zover zijn! Duimen jullie mee?? :pray:

nu idd hopen dan maar zeg…

wanneer ben je van plan dan wel te testen ? Woensdag ?

NU iig alle goeds

Je leest m’n gedachten want daar zat ik idd aan te denken.

Ik begrijp dat jij al veel langer geduld moet hebben… Zal ik meteen voor jou duimen want dat kan je dan ook wel gebruiken!

Haha als je wilt mag het graag zelfs … ik ben net ongesteld geworden dus euhm we gaan weer verder…

Lekker ook duimen voor je zelf hoor… ene jaar is al lang genoeg vindt ik zo.

Ik ga pas vrijdag testen want ik ben een paar dagen weg. Nog geen :evil: :twisted: dus ik begin het echt spannend te vinden…

Hoi meiden,

Ik heb morgen me NOD, weet nog niet wanneer ik wil gaan testen, heb al wel een paar weken last van me buik.

Spannend allemaal!

Liefs m@rijke

Hoe is het hier? Optimist, M@rijke?

Hier nu ook 1 dag overtijd, maar vrij zeker dat ik wel ongi wordt. Had enorme kramp vanacht, dus denk dat dit het openen van de baarmoeder was. Ook mijn borsten worden minder pijnlijk, nadat ze gister een soort toppunt in heftigheid hadden bereikt. Komende uren op en neer naar de wc dus. Want als ik het wordt, dan meestal voor 13u. Ik hoop natuurlijk van niet, want we voelen ons al weken stiekem zwanger (kramp sinds week na ei, erg misselijk, veel pukkeltjes, veel boeren om nix en een algeheel zacht gevoel, dat zelfs mijn man steeds zei: “je bent zwanger”, wat hij nog nooit heeft gedaan). Zouden we onszelf weer sinds lang in het ootje hebben laten nemen? Door het eigen lichaam notabene! :wink:

Geniet van het weer meiden, ik ga kijken of ik me daar ook toe kan zetten. Ik hoop dat jullie al goed nieuws hebben?

Liefs, -M