Ik zit erg te twijfelen of ik mijn dochtertje voortaan 1 borst per keer zal gaan geven. De eerste borst drinkt ze nl. perfect goed, rustig enz. Bij de 2e borst begint ze te draaien, los laten spugen enz…
Ze wordt boos op het moment dat er melk uit komt, eignelijk wil ze alleen maar zuigen volgens mij :think:
Ik ben echter bang de productie erg af gaat nemen als ik maar 1 borst aanied. Moet er echter wel zeggen dat de 2e borst nu dus ook maar minimaal gedronken wordt…
Heeft iemand ervaring?
ik doe altijd maar 1! nu drinkt hij wel uit beide borsten, dus de ene keer links, de volgende keer rechts… bij Matteo heb ik 11,5 maand alleen maar met mn rechterborst gevoed
ik voed ook om en om,bevalt me best!!
voed ook om en om…
Bij de eerste zo gedaan en nu ook weer…
grts patricia
ik voed 2 borsten per keer
Ik heb Arielle ook 1 borst per keer gevoed, totdat ze om meer ging vragen rond een maand of 8, dus lijkt me geen probleem!
Ik voedt er ook met 1 per x bij mij omdat ik heel veel melk heb en als ik er 2 geef dan moet ik dr eerder afkoppelen waardoor ze niet de achtermelk krijgt en dus krampen en ik met beginnende BO heb gezetten 3x
als ik dr hem leeg laat drinken dan wil ze daarna geen eens meer de andere
dus geen probleem
ik loop allees scheef :lol:
bedankt voor de antwoorden, ik ga het gewoon proberen :lol:
Ik heb ook om en om gegeven. Alleen op het laatst, toen ze nog maar 1 voeding per dag kreeg had ik rechts niets meer en links nog wel, en dat was ook wel aan mijn borsten te zien, scheelde wel een cupmaat… Maar toen had ik dus al een half jaar gewoon om en om gevoed.
Ik geef ook al die tijd alleen maar 1 borst (7mnd nu) , om en om.
Prima te doen hoor!
Soms idd wel een cupmaat verschil, maar ach een kniesoor die daar op let
als ik maar een borst geef per keer, dan hapt ze nog door omdat ze honger heeft.
terwijl ik wel het idee heb dat ik zoveel melk heb dat ze niet goed bij de achtermelk komt
Ik heb 4 kids en heb ze allen altijd 1 borst per keer gegeven.Ik had het idee dat ik ze anders overvoedde.
Danielle