1 borst minder melk??

Hoi,

Ik geef momenteel half BV en half KV… Maar nu lijkt mijn rechterborst ineens bijna geen melk meer te geven, terwijl mijn linkerborst gewoon nog voldoende voeding geeft??

Hoe kan dit???

Kan mijn meisje eigenlijk momenteel alleen de linkerborst nog geven, de rechter geeft dus bijna niets meer. Leg haar wel aan maar dat lijkt niet veel te doen…

Moet ik nu rechts extra gaan kolven?? Ben bang dat mijn voeding nu helemaal gaat teruglopen…

Ik heb ook ongelijke productie. Wat ik doe is altijd eerst de ‘kleinste’ borst aanbieden. Dan wordt die elke voeding leeggedronken en gestimuleerd. Je kunt beter aanleggen dan kolven, want je krijgt hem toch niet helemaal goed leeggekolfd.

Ik doe dat nu een maand of 2 en de productie is nu wel wat gelijker geworden, hoewel er nog steeds verschil in zit. Ik heb ook nog nooit een borstontsteking gehad.

mijn ene borst geeft altijd minder als deandere, altijd oko zo geweest, bij de andere kinderen ook :lol:

@maantje wrote:

mijn ene borst geeft altijd minder als deandere, altijd oko zo geweest, bij de andere kinderen ook :lol:

Bij mij precies zo.

@mallivy wrote:

@maantje wrote:

Bij mij precies zo.

en hier ook zo.

@mamaMarije wrote:

@mallivy wrote:
@maantje wrote:

Bij mij precies zo.

en hier ook zo.

En bij mij ook.

Is heel normaal :wink:

Hier is de rechter ook altijd minder geweest dan de linker :wink:

maar ze begint die borst echt een beetje te weigeren omdat er natuurlijk ook niets komt… maar zal haar de komende dagen vooral eerst aan die borst aanleggen, heb ik gisteren ook gedaan en het leek vanmorgen wel alsof mijn borsten iets voller waren :lol: