een van 's lands grootste brouwers heeft voor de senseo de bierpad ontwikkeld :mrgreen:
verder vond ik het vandaag grappig dat mijn oudste met zijn arm in het verband naar opa en oma ging want opa had een heel bijzonder vogeltje (een echt feudelkneutje) in de schuur gevangen :mrgreen:
Toch humor dat ie met zijn eigen 1 april grap vol in de grap van opa stinkt :lol:
Verder ging de grap met onze dokter niet door want die was al allert, jammer!
Ik heb het geprobeerd, maar wat ik doe met mijn handen en hoofd, het werkt niet op mijn laptop…Balen, weten jullie misschien wat ik verkeerd doe? Mijn webcam op de lap werkt goed, daar ligt het niet aan…
OMG :lol: :lol: :lol: Grappie hè??
ja dat lijkt me ook :doh:
Huh, grapje, nee hoezo? Ik vind het niet tof dat jullie zo reageren…
Oh, was het een 1 aprilgrap, o nee toch??? En ik maar blijven proberen vandaag op verschillende momenten omdat ik dacht dat het misschien overbelast was…
Oh, was het een 1 aprilgrap, o nee toch??? En ik maar blijven proberen vandaag op verschillende momenten omdat ik dacht dat het misschien overbelast was…
hub werkt bij de weg en hebben geregeld contact met r ijkswaterstaat zn collega die bij hem was (in opleiding) is vanavond goed te pakken genomen wat hebben ze een lol gehad.
ze hebben hem gevraagt om r ijkswaterstaat te bellen zodat hij dat ook maar eens had gehad en dan te vragen na meneer de valk :lol:
het nummer gegeven wat netjes was opgeschreven met naam mr de valk erbij maar wat hij niet wist was dat het nummer was van van der v alk hotel :dance: de vrouw aan de lijn kon er smakelijk om lachen de collega in kwestie niet nog al een stoer overkomend persoon 8)
een van 's lands grootste brouwers heeft voor de senseo de bierpad ontwikkeld :mrgreen:
verder vond ik het vandaag grappig dat mijn oudste met zijn arm in het verband naar opa en oma ging want opa had een heel bijzonder vogeltje (een echt feudelkneutje) in de schuur gevangen :mrgreen:
Toch humor dat ie met zijn eigen 1 april grap vol in de grap van opa stinkt :lol:
Hahaha, leuk!
Ik werd vandaag op mijn werk gebeld met de mededeling: "we komen er zo aan hoor!" Toen ik vroeg waarvoor ze kwamen zeiden ze dat ze voor die manifestatie voor de zorg kwamen die voor ons kantoorgebouw werd gehouden. Ze hadden spandoeken en vuurwerk mee. Hahaha, nou ja en toen werd ik wakker zeg maar... ahaaa 1 april!
Een client van ons is naar een bouwmarkt gestuurd om een plintentrap :mrgreen: te halen. Hahaha, die mensen in de Bouwmarkt hadden echt gezegd dat ze die niet hadden. Ze hadden het niet eens als een grap opgevat.