Ik had laatste van die opblaasbare zwembandjes voor om de armen gekocht, maar nu zag ik dat die vanaf twee jaar of vanaf 15 kilo zijn.
Nou beide is M. nog niet.
Wat hebben jullie kindjes voor blijfdrijven-dingen aan in zwembad, zee en op strand ??
je hebt ze ook vanaf 1 jaar oud
ik heb ze ook gewoon, uk is ook nog lang geen 15 kg, maar ik dcht, als ze van 15 kilo er mee blijven drijven, blijft mijn ukkie van ruim 10 er ook wel mee boven water, aangezien ze absoluut nooit zonder toezicht gaat zwemmen,d urf ik dat wel aan.
Ik heb zo’n zwemband. Daar zitten ze in, zeg maar. Ik zelf zou het met mijn jongens nog niet aandurven met alleen bandjes rond de armen.
Oh en binnenkort krijgen ze ook zwemvestjes, voor als ze mee op de boot gaan
Wij zijn naar centerparcs geweest toen Joey net een jaar en 2 maanden was en hadden hem zwembandjes omgedaan, maar wat een ondingen waren het toen.
Nu van de zomer maar even kijken hoe het gaat. Zal vast een stuk beter gaan ook omdat hij nu zelf loopt.
Uiteindelijk hebben we voor Joey zo een zwemband waar hij in kon zitten gekocht. Daar kan hij in tot 2 of 3 jaar.
Jinthe heeft zo’n zwemband…ik vind dat niets, zit ze veel te hoog in en ver van je vandaan. Die armdingen vind ik zo jong ook nog niets. Als we weer gaan zwemmen gaan we een kurk proberen.
Een zwempakje met van die drijfdingen er in lijkt me zeker voor op het strand ideaal. Kunnen ze zowel mee op het strand spelen als in de zee. Maar ik heb er geen ervaring mee, dus misschien zijn dat ook wel ondingen…
Ik heb bandjes van de HEMA en die zijn TOT 18 kilo, gaat prima. Ik gebruik ze vanaf dat Hieke 1jr4mnd was.
Ik denk dat ik ook gewoon van die vlindertjes koop. Een brede band of kurk zit volgens mij niet lekker als hij ook op het strand speelt.
En je houdt je kindje toch in de gaten, dan lijken die vlinders me wel voldoende. Als we in een zwembad ofzo gaan zwemmen, dan gebruik i zo’n gele zwemband, maar die vlinders lijken me wel veilig als hij ook nog rondloopt rond een zwembad of op het strand
je hebt bandjes van s.peedo die zijn van 0 tot en met 2 jaar
Ik heb de bandjes van €4,- gehaald bij H.ema en gelijk ook maar een opblaasbadje mee genomen en we de babyfloat mee. We zien wel wat het beste zal zijn!
Vandaag een kurk geprobeerd en ik vond het ideaal. Ze kon lekker ver in het water (itt bij zo’n zwemband), wij konden haar lekker dicht tegen ons aanhouden (ook itt bij zo’n zwemband) en zij kon gewoon bewegen ipv met haar armen gespalkt te zitten in van die vleugeltjes. Maar als ze bv. op vakantie ook zelf rondloopt ed, dan zou ik denk ik toch eerder voor vleugeltjes gaan (mits ze dan niet gespalkt meer zit, want op die manier kan ze verder echt niets…spelen op het strand is er op die manier zeker niet bij) of een zwempakje met drijfdingen/zwemvestje.
Gespalkt? Dan zijn ze of te groot, of je doet iets niet goed. Hier gewoon alle bewegingsvrijheid ermee, ook toen ze anderhalf was.
De eerste keer zwemmen deden we zo’n veiligheidszwemvest aan van het zwembad, maar dat was drie keer niks. Zoonlief verzoop erin. Daarna een paar keer zo’n zwemband waarin ze kunnen zitten, maar dat vond ik niet echt zwemmen. Nu heeft hij vleugeltjes/vlindertjes en dat gaat eigenlijk heel goed. Hij vindt het niet vervelend. Op de website 0 tot 24 maanden punt nl staan een soort van badpakken met kurken erin. Misschien is dat iets om te proberen als je vlindertjes niets vindt?
op het strand doe ik ze niks aan. we zitten dan nooit dicht bij het water en die van mij zijn zo eenkennig dat ze toch bij mama blijven ga dan ook nooit alleen met 2 kinderen maar neem altijd iemand mee om extra in de gaten te houden. En in het water houdt ik ze vast en gaan we niet diep.
In het zwembad heb ik voor Eva Lynn zo’n band waar ze in zit en voor sarah vlindertjes maar die wil toch vast gehouden worden, en ze kruipt bijna ‘in’ je als ze in het diepe water is.
@Sis wrote:
Gespalkt? Dan zijn ze of te groot, of je doet iets niet goed. Hier gewoon alle bewegingsvrijheid ermee, ook toen ze anderhalf was.
Ze zijn ook te groot of het kind is te klein (maar dat geloof ik niet :mrgreen:).