1,5 en middagslaapje is feest in bed...fase hoop ik??

Sinds de waterpokken is onze dochter niet meer zo’n slapert lijkt wel… :eh: Ze sliep van 19 tot minimaal 7 en dan de middag van ong 12 tot 3 of zelfs half 4. Een aantal weken terug kreeg ze de waterpokken, waardoor ze slechter sliep. Nu zitten er sindsdien ook wat tanden dwars en natuurlijk een beeb op komst, het lijkt ook wel weer sprongetjestijd, maar soms slaapt ze de middag dus gewoon niet :twisted: Slaapzak los, uit, dansen, kletsen, spelen enz maar slapen doet ze niet aan! Meestal laat ik het even, stap dan binnen en spreek haar streng toe, waarna ze dan wel gaat slapen, maar vandaag hielp niks. Ze heeft een kwartiertje in de auto geslapen en verder bijna 2 uur in bed feest gevierd…ben er een paar keer geweest maar geen zin heeft ze erin!! (en ze is dan echt niet aan t mopperen, ze heeft het prima naar haar zin, vandaar dat ik haar laat “liggen” heeft ze toch rust) Ze is nu weer wakker en wel beneden lekker aan het spelen…ze zal toch niet al zonder middagslaap gaan leven…daar is mama nog niet aan toe hoor, zeker niet met beeb op komst! :wink: :mrgreen:



Dusse zeg me alsjeblieft dat dit een fase is??? :roll: :angel: :pray:

Je kunt proberen haar wat later in bed te leggen, een half uur of uurtje.

Misschien dat het dan weer goed gaat. Maar het zal ongetwijfeld ook een fase zijn :wink: .



Sterkte met je kleine feestvierder 8)

lev begon de laatste dagen van mijn zwangerschap gek te doen in bed. Alsof hij het aanvoelde. Dus misschien ga je snel bevallen :angel: daarna was het over hier :thumbup:

Hier was het een fase, ik hoop bij jou ook…

Onze meid heeft het de laatste week ook heel erg. 's Middags in bed lekker feesten en niet slapen. Hopelijk is het een fase, want ze heeft haar slaapje 's middags nog wel nodig. Misschien komt het ook wel doordat ze van de week erg verkouden was, dat begint nu weer een beetje af te zakken. Succes! :-*

Thanks!



Later of eerder in bed ofzo heeft geen zin, ze gaat naar bed na de lunch en is dan ook echt moe. Ze heeft het ook nog echt nodig. Gister was ze dus om 6 uur wakker, heeft dus een kwartier geslapen, verder gefeest, daarna gewoon lief gespeeld, nog lekker mee geweest naar het pannekoekenhuis en niet eens gemopperd. Om 19 uur lag ze total loss in bed en heeft ze geslapen tot 7.

Ik ga er maar vanuit dat het een fase is…of dat ik snel ga bevallen en dat ze dat voelt haha!! Kan me ook niet voorstellen dat ze ineens zoveel minder zou gaan slapen, een beetje oké, maar dit is te veel van het goede :mrgreen: