zwangerschapsdiabetes - verhoogde leverwaarden

:shock: 7.6…ok ik heb gesnoept maar daar reageer ik meestal op door heel snel omlaag te schieten met de waardes :think:

Stophoest

mini bounty

2 bekers halfvollemelk 2 el benco

VS: 4.9

dit is tijdje geleden stophoest is dus gewoon een rolletje stophoest :oops: en dan 2 bekers chocolademelk en een mini bounty (halve boutny is dat zeg maar)

nu heb ik zo rond 8 uur een mona toetje op en wat chocolade krentjes en verder cola light… en zit ik zo “hoog” :think:

7,6 hoog na al die zoetigheid? Lijkt mij niet hoor. Wat jij allemaal eet aan zoetigheid vind ik het niet gek dat je boven de 7 gaat. En dat is trouwens nog niet eens een hele hoge waarde. Ok, hij is niet superdeluxe mooi, maar hij is ook niet schokkend. Zeker niet na zoveel chocolade.

dat is voor mijn doen hoog :wink:

bij jullie zal die omhoog schieten bij mij omlaag (tenminste “normaal”)

in het ziekenhuis zeiden ze ook je mag best snoepen als je maar uitkijkt dat je niet te laag komt omdat het bij mij heel hard naar beneden keldert

hier heb ik ook best veel gesnoept tenminste… je zou een hoge waarde verwachten

In de loop van de middag:

2 kitkat mini, doosje smarties, cola light 3.9

dus voor jullie ziet die 7.6 er als laag/normaal uit na snoepen maar als je zoals mij dus eigenlijk hypo’s krijg van snoepen is een 7.6 hoog

@Angel & Luna wrote:

dat is voor mijn doen hoog :wink:

Wie heeft er dan de diagnose diabetes gesteld? :think:

op wraps reageer ik wel :wink: dan kom ik op 7 bijna 8 uit

verder zou ik meer richting hypoglycemie ofzo iets gaan omdat ik zo snel naar beneden knal met m’n waardes

maar de vk heeft op 1 waarde mij de stempel zwangerschapsdiabetes gegeven :wink:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67310&start=0

en ik maakte mij meer zorgen om de lage waardes dus heb toen aangedrongen om naar het ziekenhuis te mogen

@Angel & Luna wrote:

maar de vk heeft op 1 waarde mij de stempel zwangerschapsdiabetes gegeven :wink:
:doh: :wall: :naughty: :silenced:

Oh ja, nu weet ik het weer…

Ik hoop dat je de laatste weken goed doorkomt. :hug:

:lol: :lol: daarom die hoge waardes ben ik niet gewend ook niet meer bij wraps de laatste keer toen zat ik ook krap aan de 6 terwijl ik een tijdje terug bij 8 zat

dus mijn lichaam vroeg ineens meer koolhydraten ofzo en nu zit ik ineens weer hoog :think:

en ook juist weer met dingen dat ik denk :o :shock: :think: want met snoepen knal ik juist naar beneden en zei de dietist je mag snoepen als je maar oplet dat je geen erge hypo’s krijg