Vanaf je 1e NOD mag je testen met elke urine van de dag, test je eerder is het raadzamer ochtendurine te gebruiken i.v.m. hcg gehalte. :thumbup:
Oh wat spannend hier, ik leef even mee! :thumbup: :thumbdown:
heb je alweer een test gedaan?
Ik hoop het voor je meid, maar ik heb niet zulke goede verhalen over predictor gehoord. Ze schijnen best wel vaak positief te testen als het niet zo is. Op een ander forum ook, 2 positieve predictor testen, 3 negatieve andere testen en ook de echo wees niks uit. Dat is nog maar 1 voorbeeld.
Maar vooralsnog hoop ik dat ie bij jou wel goed werkt.
Ik heb zelf clearblue met indicator gebruikt, daar hoor ik de meeste positieve verhalen over, omdat je ook niet hoeft te twijfelen of je nou wel of geen streep ziet, gewoon zwanger of niet zwanger.
Je laat ons wel in spanning, heb je alweer een test gedaan?
:thumbup:
En? Spannend hoor!
Die van kruidvat gaf bij mij al positief toen de digitale nog niet zwanger zei.
heb vanochten en vanavond getest allebei zeggen ze negatief
1 van predictor en 1 van de apptheek maar ook nog niet ongie
pfff ik haat dit
xxx
Hhmm vervelend meid, misschien ben je toch nog te vroeg met testen en krijg je als nog een positieve test.
Kan ook zijn omdat je al een licht streepje hebt gezien je wel hcg hebt aangemaakt maar uiteindelijk het vruchtje toch niet goed heeft ingenesteld en er nu dus geen hcg meer wordt aangemaakt, maar je ook nog niet ongesteld wordt.
Ik zou over een paar dagen nog eens een test herhalen, ik weet niet of het hier al stond maar wat voor een cyclus had je normaal gesproken dan?
ben nog niet zo lang bezig eigelijk was idt ronde 1 daarom was ik zo verbaast dus deed ik nog een test maar ging uit van 33 dagen
xxx
Ok…Nou kijk het even aan, jezelf gek maken met een test iedere dag is ook niks en zonde van het geld.
Ik zou bijvoorbeeld op maandag na het weekend nog eens testen :thumbup:
@Huggie wrote:
Ok…Nou kijk het even aan, jezelf gek maken met een test iedere dag is ook niks en zonde van het geld.
Ik zou bijvoorbeeld op maandag na het weekend nog eens testen :thumbup:
maandag nee dat ga ik niet redden wat d8 je van zaterdag
das al 2 dagen later haha
Ook goed :-*
Vandaag is zaterdag.
Weet je al meer?
Spannend hoor!
nee
de test was weer negatief
maar ook nog steeds geen duivels
xxx
Vervelend meid :think: