heidi waaaauw wat gaaaaaaaaaaaf!
van harte gefeliciteeerd,
zo zie je maar dat sommiige dromen écht uitkomen :inlove:
zo is iris ook bij ons gekomen,
Da’s toch met recht een wonder te noemen! Gefeliciteerd!!
En dat alles maar goed mag gaan! :thumbup:
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties :-*
Vind het nog steeds erg onwerkelijk…kan het nog niet echt geloven…
zwanger zonder het gebruik van allerlei hormonen en puncties etc…
Als alles goed gaat ben ik 3 mei uitgerekend. Ik ben nu dus 4 weken en 6 dagen
Ik hoop dat ik weer vroeg een echo krijg, aangezien mijn aller1e zwangerschap een bbz bleek te zijn (ook na IVF)
Volgens mij als ik dan een klein frummeltje zie, zal het pas echt tot me doordringen :shifty:
@Kristalkindje: Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Voor jou ook zo’n prachtig cadeautje Geniet ervan!!
Nogmaals bedankt voor de felicitaties!!
Ik drijf weer even verder op mijn roze wolkje
jij ook nogmaals gefeliciteer en lekker genieten hoor!!!..voor je het gezien hebt is het een beetje spannend he,heb ik ook hoor, ben waarschijnlijk een week of 10 11
maar kan ook meer of minder zijn, ivm de onregelmatige menstruaties
maar dat roze wolkje is toch een heel fijn plekje om weg te drijven…
geniet er maar heerlijk van !!!
Heidi goed te lezen van je enthousiastme, hopelijk voel je je erg goed gedurende de zwangerschap. Waardevol hoe je het tot je neemt,
en fantastisch dat het je gegeven is ,
gefeliciteerd zeg! wat een wondertje :inlove: heb je al een afspraak gemaakt voor de echo?
Ik heb vandaag gebeld en ik mag over 2 weken komen voor een echo. Ik ben dan 7 weken. Spannend…
@Bianca, het zal zeker erg pittig worden, onze jongste is inderdaad nog maar 8 maanden. Maar ik hoop dat ik net als bij de vorige 2 een super zwangerschap heb (op wat kleine kwaaltjes na )
(Ik zou mijn hele leven wel zwanger willen zijn, zo heerlijk vind ik het :shifty: ) Het zullen zeker tropenjaren worden, maar ook dit wondertje is zeer welkom, dus ik heb het er graag voor over!
@kristalkindje, wanneer mag jij voor de echo?
:-*
Oooh Heidi!!! Wat lees ik nou…wat GAAF!!! Gefeliciteerd meid met dit geweldige wonder!
Ik weet zelf hoe dat trillen voelt hè…Aron na IVF en Merijn zomaar spontaan…GEWELDIG!!
Geniet ervan en ik duim voor jullie dat jullie een mooie kloppend hartje mogen zien over 2 weken :-*
Wat geweldig voor je!! Ik hoor dat toch best vaak. Net alsof je vruchtbaarder wordt na eerdere zwangerschappen of zo? Heel apart maar wel heel erg mooi! :inlove:
Hoi Heidi!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik weet sinds afgelopen donderdag dat ik zwanger ben; ook uitgerekend voor 3 mei
Kom je ook meekletsen bij de meimama’s 2010?
Misschien tot daar…
Groetjes en geniet ervan!
Ook Kristalkindje gefeliciteerd natuurlijk!!!
Gefeliciteerd!!!
@Heidi wrote:
Ik heb vandaag gebeld en ik mag over 2 weken komen voor een echo. Ik ben dan 7 weken. Spannend…
@Bianca, het zal zeker erg pittig worden, onze jongste is inderdaad nog maar 8 maanden. Maar ik hoop dat ik net als bij de vorige 2 een super zwangerschap heb (op wat kleine kwaaltjes na )
(Ik zou mijn hele leven wel zwanger willen zijn, zo heerlijk vind ik het :shifty: ) Het zullen zeker tropenjaren worden, maar ook dit wondertje is zeer welkom, dus ik heb het er graag voor over!
@kristalkindje, wanneer mag jij voor de echo?
:-*
ik heb volgende week vrijdag 11 september een afspraak bij de gynaecoloog dus ik vermoed dat ik dan ook wel een echo zal krijgen, met name gezien mijn voorgeschiedenis en mn leeftijd zal hij zeker gaan kijken of alles nu goed is…
zal opgelucht zijn als ik een hartje zie kloppen
Heidi, wat mooi!!!
Ik hoorde via via dit prachtige nieuws!! Geweldig meid!!
Ik wens je een heel mooie zwangerschap toe en dat alles goed mag gaan!
Hoe gaat het overigens met je mooie mannen??
Wat gaaf zeg…gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd! Echt een wonder, super.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!!
Het is zeker een wonder … Geniet ervan !!!
Wow wat gaaf. En wat een groot wonder! Van harte gefeliciteerd! En geniet maar lekker op je roze wolk!