Zwanger!

Zometeen hebben we de echo! :dance: Spannend!

Hoe is de echo gegaan Anne?

:-*

ja ben ook wel benieuwd

ik ook benieuwdddddddd er naar

Jaa is goed gegaan!

De VK kwam wel een week korter uit, maar hartje klopt en alles zag er goed uit!

Die week korter kan heel goed, want heb een pil cyclus gehad! Maaandenlang, en direct na t stoppen waren we zwanger, dus we weten niet wat mijn cyclus was en wanneer de eisprong!

Krijgen over 4 weken gewoon nog een echo :mrgreen: :dance:

:-*

Top meis! Lekker genieten nu :mrgreen:

Vandaag weer een echo gehad!

Zijn toch ‘gewoon’ 12 weken en 3 dagen zwanger! Dus, de berekening van John en mij klopte wel :inlove: :inlove: :inlove:

Zal echo foto’s ff bijvoegen :inlove:

wouw prachtige echo zeg!!! :dance:

mooi hoor :inlove: geniet lekker van je zwanger :thumbup:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: heerlijk weer die eerste mijlpaal, mooie echo

:-* Dank meiden!

Voelt nog steeds onwerkelijk hier hoor! Het zwanger zijn! Tuurlijk, alle kwaaltjes zijn en buik groeit super (te hard eigenlijk :mrgreen: ) maar t blijft onwerkelijk :mrgreen: :inlove: Wel super super leuk :inlove: :inlove: :inlove:

Vandaag de 20 weken echo gehad!! :dance: :dance: :dance:

Alles was goed!!

Kindje was super druk! Echt, die draaide en draaide maar door :inlove: lekker op zn duim sabellen! Te cute!

Alles zag er goed uit, kwa groei ook! (Wel erg lange benen :lol: :lol: :lol: )

Gingen we een poging doen om te kijken wat het geslacht zou zijn, alleen werkte ie niet echt mee haha!

En toen… een meisje!

Oh, wacht zegt ze ineens, kijkt even verder, en komt me daar een piemel de hoek om zeilen :lol: :lol: :lol: Dus, hier weer een jongen!!! Echt zoo grappig! Zat hij ons gewoon voor de gek te houden eerst! Zegt de vrouw vd echo; ooh hij heeft wel een grote piemel al hoor :mrgreen: ik lag echt vlak!

Ben echt super happy!!! :inlove: :inlove: :inlove:

anne, fijn dat de echo goed was!!!

en nog een ventje, leuk joh

heyyyy dat klink leuk haaah geweldig wat een boefje nu al dus… daar beleef je vast meer mee… ik geloof alles zo ver dus goed, met lange benen en en groot piemel( tje) ihhih

veel succes voor de komende tijd zeg !!!

Dank jullie!! :-*

Jaa vind het zo leuk! Nog een ventje!

Zooo gaaaf!! :inlove: :inlove: :inlove:

Super dat alles goed is Anne! En dus toch een broertje :mrgreen: :inlove: