En al ze het alsnog niet wilt, lekker laten gaan!
Misschien is ze bang voor de waarheid of lult ze dom over haar ha…
trouwens, ze kan wel bloed hebben afgenomen via haar ha maar als hij iets ziet wat niet helemaal hoort te kloppen, hoor je je toch door verwezen te worden naar de vk of gyn?
Succes!
Vind het ook een klein beetje vreemd verhaal :think:
Ben benieuwd naar de afloop eigenlijk!
Enne je broer moet gewoon mee naar de dok of verloskundige joh!
Dan heeft hij ook zekerheid.
Sterkte er mee! :hug:
Ik laat jullie zeker weten hoe het afloopt;) ben ook erg benieuwd!
Hallo,
Ik heb nieuws!
Wss heb ik toch te hard geroepen over bepaalde dingen, maar goed dat kun je krijgen na het verleden van hun he… :?
Ze zijn afgelopen vrijdag toch samen naar een gyn. geweest, ze heeft weer een echo gehad en alles lijkt prima in orde!
Ze is nu 9,5 week zwanger, en het kindje is ongeveer 5,6 cm.
Ze krijgt zowiezo volgende week weer verdere onderzoeken, weer bloed prikken enz. (Volgens haar is dit normaal in Belgie …? (ze is zelf van daar))
Alles lijkt dus gewoon ok te zijn en word ik volgend jaar half april voor de eerste keer tante!!
Hoop alleen dat ze niet weer ineens zonder reden weg wil… maar goed daar moeten we maar niet vanuit gaan!
Bedankt nogmaals voor al jullie reacties!
Groetjessssss
Fijn dat het allemaal goed is! Ik hoop voor je broer dat ze met liefde bij hem blijft en niet weer weggaat. Nu gaat ze niet meer alleen!
Gefeliciteerd tante in spé!
Gefeliciteerd aanstaande tante!!
IK hoop dat alles goed mag gaan! :hug:
@angke wrote:
Hallo,
Ik heb nieuws!
Wss heb ik toch te hard geroepen over bepaalde dingen, maar goed dat kun je krijgen na het verleden van hun he… :?
Ze zijn afgelopen vrijdag toch samen naar een gyn. geweest, ze heeft weer een echo gehad en alles lijkt prima in orde!
Ze krijgt zowiezo volgende week weer verdere onderzoeken, weer bloed prikken enz. (Volgens haar is dit normaal in Belgie …? (ze is zelf van daar))
Alles lijkt dus gewoon ok te zijn en word ik volgend jaar half april voor de eerste keer tante!!
Hoop alleen dat ze niet weer ineens zonder reden weg wil… maar goed daar moeten we maar niet vanuit gaan!
Groetjessssss
5,6 CM lijkt me een beetje sterk met een termijn van 9,5 week… :think:
@Huggie wrote:
@angke wrote:Hallo,
Ik heb nieuws!
Groetjessssss
5,6 CM lijkt me een beetje sterk met een termijn van 9,5 week… :think:
dat kan ook niet mijn kindje van 10 weken was 3.17 cm
Niet helemaal: het een is gemeten van hoofd tot kont en het andere is gemeten inclusief beentjes. Toen ik 9 en een half week zwanger was kreeg ik een echo en vertelde ze me dat het kindje in totaal tussen de 5,5 en 6 cm was.