Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

Hey Atje, welkom :-*

Hi Marieke :smiley: …zo komen we elkaar weer eens tegen :wink:



Nou hier nog even genieten van mijn voorlopig laatste vrije weekend…dan zit de vakantie er weer op!

Gaat altijd zow snel voorbij!!

Welkom Atje :smiley:



@ All :-*

Welkom Atje.



Marieke wel leuk om te lezen dat je kleine zo leuk vind als je in bad ga.



Nou hier maak ik me helemaal gek, want merk en voel van alles :? .

Over een klein weekje weet ik meer en ik hoop dat ik een goede vakantie tegemoet kom

Ikaa nog even geduld meis :-*



Atje leuk dat jullie voor een tweede gaan!



Chel jij ook fijn weekend meis, hoe is het nu met je, lichamelijk dan :wink:



Vriendlief is de zolder aan het saucen/witten. Dan vandeweek het behang erop, donderdag wordt de vloerbedekking gelegd en dan kan de kamer van de meiden leeg en naar zolder en dan eindelijk met de babykamer aan de gang :dance:



Ik zal eens verder met Mount Strijk :?

Alles oké lichamelijk :slight_smile:

Reuma prima onder controle,

zal blij zijn als mijn pols ook eindelijk 100% is.

Volgende week naar de arts, ben reuze benieuwd :pray:

spannend ikaa ! ik :pray: het van harte voor je hoor



ik voel ook van alles en nog wat al bijna een week en het blijft gevoelig onder en dan heb ik weer last in me onderbuik dan weer mijn onderrug

ben al een paar keer vervroegd op bed gegaan omdat ik het gewoon niet meer trok

vandaag naar nijkerk geweest naar de sleepbotendag… mijn schoonouders staan daar met hun sleepboot en het was echt mega lekker weer… het is dat ik nog even naar harderwijk moest om nieuwe inositol te halen anders was ik er gewoon gebleven tot dat het koud werd :mrgreen:

ga ik rond 17:30 naar de wc … veel kleverige afscheiding en een klein beetje roze verlies… hmmmz kan van alles betekenen maar ja je gaat dan toch denken en rekenen he :think:

de :twisted: zijn gearriveerd

ergens zat er aan te komen… maar het is echt pijnlijk

heb pijn in me buik en onderrug…

hoop dat het een reset is en dat nu mijn cyclus wat beter word

heb nu maar weer een cyclus banner aangemaakt

ga voor de 28 dgn maar goed we moeten maar zien

Mmmm jammer zeg poeizie! :frowning:

Is je cyclus regelmatig??Of juist niet??



Marieke, hoe is het met je?? En met je meissie??



Cell, oei reuma…dat klinkt niet fijn. En mag ik vragen naar je pols?? Wat heb je daarmee??



Ikaa, zal hier voor je meeduimen hoor!



Nou ik ga zo (als mijn wijntje op is…mag nu nog :mrgreen: ) maar even een chineesje halen als afsluiter van onze vakantie!

oeh lekker chineesje… word er alleen altijd zo mega dik van

op de een of andere manier kan ik niet tegen de manier waarop ze chinees maken bij de restaurants…

als ik vers maak zoals ik dat geleerd heb van een klasgenoot gaat het veel beter…

denk teveel conserverings middelen ofzo?? of veel suiker en vet

nouja iig niet echt iets om regelmatig te doen



ja ik ben heel onregelmatig in de zin van dat ik vaak doorbraakbloedingen heb en dus danig dat ik helemaal de klus kwijt ben van wat is nou ongi en wat nou niet (dit keer gevoelsmatig duidelijk ongi ) dus kreeg ik echo’s om te kijken welke dag ik ongeveer zat … volgens fertiliteit van 4 jaar terug ging de rest wel gewoon door alleen kreeg ik steeds doorbraakbloedingen en waardoor die dan kwamen geen idee…

het kon geen kwaad ofzo maar ik kreeg wel hormonen om mijn eitjes beter te laten groeien en later pregnyl om een eisprong op te wekken



woensdag heb ik weer een afspraak voor de fertiliteit staan waar ik ergens dus weer zo’n zin in heb… :dance:

we moeten wel weer na die 4 jaar weer helemaal door de screening heen maar goed dat is me toen ook heel erg meegevallen 8)

Marieke dank je, maar het is zo moeilijk.

Want ik ben op en af iets wat missenlijk wat ik nooit ben.

Kei vaak naar de wc voor mij doen en pas een broek niet (lijkt of dat mijn buik is wat opgezet, wat stom is).

dus ik suiter verder lekker rond :wall:



Poeizie bale meid, had het voor je anders gezien.



Chelleke fijn om te horen dat je ruima onder contole is.



Dankje Atje

@ poeizie

:thumbdown: :hug:



@ atje

In het kort: ik had rechts ook een polsprothese,

die is op 1 of andere manier gaan slijten,

liet veel stale splinters achter,

mijn lichaam wou dat ruimen, dat kan dus niet, is mijn bot gaan opruimen,

daardoor veel botverlies, kon geen nieuwe prothese in

en is nu vastegezet met donorbot (van mezelf en iemand anders) en een plaat :wink:

hier staat wel het 1 en ander: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87485



@ All :-*

stilletjes is het hier… iedereen druk aan het wachten/werken/doen

hier vanmiddag afspraak bij fertiliteitpoli

mijn ongi is raar tenminste ik vind het geen ongi… steeds een beetje oud verlies en dan is het snachts dat het weer stopt en na mate de dag vorderd dan het weer een beetje begint

kan er geen chocola van maken… hopelijk weet ik straks meer

Succes Poezie

Ik meld me ook heel voorzichtig, we gaan ook voor ons 2e kindje, maar laten alles op z’n beloop, we hebben geen haast.

Welkom Nana.



Poeizie hoe was het gegaan meid?



Nou hier weet ik het allemaal niet meer hoor.

Ik wacht tot vrijdag en we zien dan wel hoe de test zich uitpak

Welkom Nana…



Poezie ik ben ook wel benieuwd.



Ikaa, ben wel benieuwd naar je test.

sorry meiden dat ik een beetje laat reageer lag vroeg op bed

was zo moe van alle info

heb even gequote uit ander toppic



@poeizie wrote:

nou we zijn weer terug

heb geen inwendige echo gehad maar heb wel provera meegekregen om een menstruatie op te wekken… moet morgen (dus vandaag ) zw-test doen voor de zekerheid en daarna beginnen 7 dgn 1 tablet en als het goed is moet ik dan gaan menstrueren

dat oud verlies is geen ongi … als ik ongi word moet ik op dag 5 beginnen met het slikken van clomid en een afspraak maken voor een echo op dag 11

als ik na 1,5 week nog niet ongesteld ben dan moet ik ook bellen voor een echo



pat moet weer een potje met inhoud inleveren :mrgreen:



dussss we gaan de molen weer in :wink:



vond het echt thuis komen… zo na 4 jaar wist onze arts nog wie we waren en ze zag ook dat ik weer afgevallen was

ja dat zie je wel … -27 kg minder als 4 jaar terug

maar vond het wel knap dat ze me nog wist te herinneren




vandaag netjes medicatie uitgezet in mijn week cassete

die had ik al een tijdje terug gekocht voor mijn vitamines dus komen weer pilletjes bij



tis alleen frapant dat ik vanmorgen in ene spontaan echt bloed verlies kreeg :wall:

Welkom Nana



Zal je net zien hé poeizie.



Ikaa, ik duim dat je vrijdag een dikke vette streep hebt :pray:

Welkom Nana :thumbup:



Poeizie

Leuk dat ie je nog kende :slight_smile:



Hier weer in de wacht weken :roll: