Hoi!
Ben terug van het ziekenhuis, heb goed en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat ik een mooi beebje van onveer 2 cm heb gezien met een kloppend hartje. Ik heb er zelfs een mooie foto van, daar kijkt hij of zij recht in de camera en zie je zijn/haar rompje en armpjes ook.
Het slechte nieuws is dat er naast de baarmoeder vrij veel vocht zit. De gyn. weet niet precies waar dit vandaan komt maar het is belangrijk dat het weg gaat zowel voor mij als voor ons kindje. Ik moet nu vandaag, maandag en dinsdag met absolute bedrust in bed liggen en as. woensdag moet ik terug voor een nieuwe echo. Ze kijken dan of het vocht door mijn lichaam opgenomen is, of er nog zit of dat het meer geworden is. Hij wist dus niet precies waar het vandaan kwam en wat voor problemen het gaat opleveren. Wel stond er op het papier dat ik mee kreeg met informatie over mijn bezoek en zijn echo onderzoek dat ik een super hoog risico op miskraam heb deze keer. Door het vocht heb ik trouwens ook deze pijnen.
Nou…ik lig ondertussen in bed, en weet niet wat ik ervan moet denken. Van de ene kant ben ik superblij dat het nog leeft maar er kan zoveel misgaan…en waarvan komt dat vocht en wat kan dat gaan betekenen. Pff…zoveel onzekerheden…
Liefs, Eveline.
Irene, gefeliciteerd!! Wat een super nieuws.
Eveline, wat een spanning voor jou. Fijn dat je zo snel terecht kon voor een echo, en dat beeb er mooi bijlag. Nu maar duimen dat het vocht snel verminderd. Hier wordt aan jou en je gezin gedacht en ik wil je heel veel kracht toewensen voor de komende dagen.
:shock: :shock: :shock: Irene!! Wat zie ik nou meid!! Van harte gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance: Wat ben ik blij voor je zeg!! :-*
En dan Eveline… Wat een moeilijk nieuws voor jou… Wat onzeker… Hou je echt aan je bedrust hoor, en ik hoop héél erg dat je lichaam dat vocht weg gaat werken! Ik denk aan je.
Diana en Irene gefeliciteerd
Eveline wat een onzekerheid :hug:
Ben terug van vakantie dat was top, maar toen we thuiskwamen kreeg ik gelijk bericht dat m’n opa is overleden vanmiddag. Ben dus niet zo in de stemming om alles bij te lezen
eveline alle sterkte gewenst de komende dagen en periode tijdens deze onzekerheid ,
liefs bianca :-*
Irene, heel hartelijk gefeliciteerd!!! Echt zo gaaf voor jullie! Probeer er van te genieten, hoe moeilijk ook!
Wel apart om te zien dat bij alle meiden die zwanger zijn geworden ze er net een maandje toch wat minder mee bezig waren. Bij mij was dat ook zo.
Bianca, jammer dat je samenlevingstest slecht van kwaliteit was, hopelijk maandag beter! Wel vervelend zeker om weer verplicht te moeten…
Eveline, wat zul jij geschrokken zijn! Sterkte de komende dagen en ik hoop echt dat woensdag alles er weer goed uitziet!
Ziggy, gecondoleerd met het overlijden van je opa.
Met mij gaat alles goed. Nog wel steeds veel last van misselijkheid, overgeven en moeheid, alhoewel het al iets beter gaat.
Mijn buikje begint een beetje te groeien, dat vind ik echt super! De eerste twee positiebroeken heb ik inmiddels gekocht. Zit gelijk veel lekkerder.
Sterkte voor alle meiden die het nu zo nodig hebben.
Groetjes Jozie
O Jozie wat ben je alweer een eind he meis :thumbup: fijn hoor!!!
Eveline wat klte die onzekerheid…
Ik ga je even een pb-tje sturen
Meiden hier alles goed hoor en met jullie verder?
:-
Irene: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Eveline, lekker rustig aan doen hoor! Denk aan jezelf en je kleine ukkepukie!
Ziggy: gecondoleerd met het verlies van je opa… :hug: Fijn dat de vakantie zo leuk was, maar jammer dat het zo moest eindigen.
Hier kunnen we weer aan nieuwe ronde met klussen beginnen
Hey Eveline,
Ik zag dat je een goede uitleg hier op KoK hebt gehad over wat het eventueel kan zijn… Ik voor je dat het met bedrust beter gaat en dat het woensdag weer helemaal goed is… Ik denk aan je meis!
Ineke; tuurlijk gaat het bij jullie ook lukken! Daar heb ik al het vertrouwen in! Het is bij mij ook gelukt na ruim een jaar!! :-
Ellen, ik heb mezelf inmiddels op het lijstje gezet; hopelijk blijven we daar ook allemaal met “JA!!!” staan!!
Ziggy; wat een vervelend nieuws zo bij terugkomst… Veel sterkte… kus!
En natuurlijk alle meiden bedankt voor jullie lieve reacties weer! :-
Verder inderdaad apart dat als het lukt om even je zinnen te verzetten, het ineens wel lukt!?
Hier lekker misselijk, pijn in rug en af en toe steekjes in m’n baarmoeder. Heerlijk vind ik het! Laat mij lekker brak zijn hoor!
Ik heb ook een zwangerschapsite gemaakt:
http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs.php?bs=meep
André is ook helemaal in wolken: elke keer kijkt hij me met een glimlach van oor tot oor aan en zegt dan: Ik word papa!! Echt zo lief!
Nou meiden, voor allemaal: :kaars: en :-*
Irene
Goedemorgen!
Ben ik weer, live vanuit mijn bedje…Lig hier prinsheerlijk met laptop en dienblad waar koffie, water, actimel en boterhammen opliggen! Klinkt misschien lekker in de oren, maar dat is het eigenlijk toch niet!
Ziggy, gecondoleerd met je opa. Het spijt me… :-*
Verder even geen fut om meer te schrijven!
Liefs, Eveline.
Irene, van harte gefeliciteerd meid!
Heeft het duimen dus wel geholpen! :-
Eveline, wat een extra spanning zeg! :hug: Maar het mag niet fout gaan! Jij moet nu gewoon lekker rust nemen en laat je maar lekker verwennen! Wel goed dat je een mooi beebje heb gezien.
Ziggy, geconcoleerd met je opa. Wat een verdrietige afsluiting van je vakantie… :hug: :-
Ineke, Bianca en Danja… ik vind het ook stiekem wel moeilijk hoor om te lezen dat er weer zwangeren bij zijn gekomen en dat ik zelf nog niet mee kan praten…
Ik hoop echt dat onze tijd ook snel komt. (Als die al komt! Maar daar moeten we in blijven geloven! Niet opgeven!) Dikke knuffel voor ons! :-*
Groetjes en liefs,
Noortje
He Eveline,
Meissie toch!! Ik zal dat het woensdag een stuk beter is! :-*
Wel schrikken he… Sterkte meid!
Irene, Van harte gefeliciteerd!!!
Gisteren hebben we het onze ouders verteld, hihi gistermorgen voor de zekerheid nog maar een test tegenaan gegooid en die was nog steeds positief! Ouders natuurlijk erg blij voor ons, maar net als wij, voorzichtig…
Ik heb wel het idee dat is wat meer “klachtjes” krijg (maar daar klaag ik niet over hoor!!) de koffie is niet meer zooo lekker, en vanmorgen met brood smeren, voelde ik me niet zo toppie…
Hoort er allemaal bij!!! :mrgreen: :mrgreen:
Liefs,
Diana
Over kwaaltjes gesproken, ik weet niet omdat het nu door de hele toestand komt of dat het er mee te maken heeft, maar ik heb sinds een paar dagen minder kwaaltjes. Niet meer zo misselijk en duizelig. Ben ik niet blij mee! Maakt me nog onzekerder… :roll:
Ach Eveline toch, wat een onzekerheid. Rhiannon had wel een heel duidelijk verhaal geschreven he, nu maar hopen dat ze gelijk heeft. Lukt het om een beetje rust te houden of word je daar alleen maar gek van? Sterkte in elk geval.
Hier alles goed. Als ik uitzou gaan van een normale cyclus van 28 dagen dan is vandaag mijn nod. Ik houd nu alleen mijn langste cyclus aan en dan is mijn nod as zaterdag. Ik ga op zijn vroegst pas maandag testen, aangezien ik alleen nog maar een dure clearblue heb liggen.
Irene, ik keek net even op het lijstje en zag dat ik nog niet tussen stond.
Mijn gegevens zijn:
Jorien 27 jaar 2 maal mk (1 voor Robbert met 5 weken en 1 na Robbert met 12 weken, maar vruchtje al met 6 weken gestopt met groeien). Nog niet bezig in het medische circuit. Als je meer moet weten hoor ik het wel.
Jorien, spannend! Ik hoop het voor je!
Eveline, ik snap dat je nog onzekerder wordt door het verminderen van de kwaaltjes. :hug: Duimen draaien volop. Hou je lekker rustig en ik hoop dat het helpt
Vandaag bij VK geweest. En we hebben het hartje gehoord. Wat een opluchting. Ik denk dat het even een seintje van mijn opa was, zo van alles komt goed meid.
Verder duim ik dat er snel meer ja op dit lijstje komen
Ziggy, wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord en wat vroeg ook al. Ze hebben mij altijd verteld dat het op zijn vroegst rond de 12 weken kon.
Hoe is het verder met je, het verliezen van je opa is toch een enorme schok. Ik vindt het wel een hele mooie gedachte zoals je het klopen van het hartje hebt beleefd.
Jorien
Ziggy wat fijn meis een kloppend hartje!! :inlove: :inlove: :inlove:
Eveline :-*
Eveline, ik zit de hele tijd me af te vragen hoe het met je gaat, tot ik me bedacht dat ik het beter hier kon vragen :wall: :wall:
Hoe is het met je, kun je een beetje rust vinden? Nog een nachtje slapen en dan krijg je hopelijk wat zekerheid. Hier wordt in elk geval nog steeds voor je geduimd.
Hoe is het verder met de dames?
Hier alles goed, begin al lichtelijk neurotisch te worden. Ik probeer me niet vast tehouden aan een cyclus van 28 dagen, maar stiekem doe je het toch en dan ben ik nu dus 1 dag overtijd.
Ga zodadelijk naar de fietsenmaker, het sleuteltje is afgebroken en zit nog in het slot. Betekent dus dat ik hem niet op slot kan zetten. De fiets is net een halfjaar oud, dus ik hoop dat het onder de garantie valt.
Verder is Robbert niet helemaal lekker, hij niest echt de ogen uit zijn kop, zo sneu.
Hoi!
Jorien, hier alles hetzelfde. Saai en nerveus in bed…
Nou ja, nog een half dagje en een nacht en dan weten we meer…
Bij jou is het spannend nu he! Ik hoop voor je dat het raak is deze keer!
Ik ga duimen!!
Liefs, Eveline.